Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Står opp idag og kjenner at kroppen er i ferd med å falle på plass igjen, heldigvis. Sitter her og leser avisen og ser blant annet et dikt som fikk meg til å tenke etter..........deler det med dere her: Å jul, med din glede for de rike og de få, som kan gå til veldekket bord på vår jord. Å jul, med din glede for alle dem som mistet sine kjære og sine hjem. Å jul, med din glede for alle barn som har en nedruset mor og far som stjeler deres forventninger og hvis gleden tar Å jul, med din glede for dem som ingen har å dele gleden med i et hjem, men gaten og en trappeoppgang, da får jul en bitter klang. Å jul, med din glede la våre tanker gå til dem som trenger kjærlighet å varme seg på. Ha en god dag:-)
Urtete Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Takk, Attpåklatten! Dette er til ettertanke når vi velter oss i større og mindre luksusproblemer både nå i førjulsstria og ellers..... Det er kanskje ikke verdens undergang om alt ikke er perfekt til den 24. desember..... Fint å få en liten vekker, kjenner at jeg trengte det i dag! For stresset har ubevisst begynt å sette seg i kroppen... Men nå ble jeg i myyye bedre humør! Takk igjen, kjære Klatten! Håper du får en riktig god dag uten alt for mye styr og stress!:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2006 :-)) Har akkurat hatt en herlig liten time på badet, med dusj og skrubb og masker både i ansikt og hår. Avsluttet med en runde med selvbruningslotion, så nå føler jeg meg faktisk mye bedre, selv med litt sommerfuglfølelse i magen:-)) Og ja takk, jeg skal til kiropraktor kl 11 og knekkes på plass, så skal jeg hjem til søsteren min og være selskapsdame, så stress - nei takk;-) Ha en fin dag du og:-) Pyntinga tar jeg i natt, koselig å pynte når alle de andre sover, og så er det så hyggelig å se alle fjesene imorgen tidlig:-) Og juletre, det har vi blitt enige om rett og slett hoppe over i år - for å unngå en million fall-ulykker med lille babyjenta vår;-))) Det er vel det som kan kalles pro-aktiv:-))
Karomamma Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Takk Så herlig med litt egendulling, det har du fortjent!!!! Lykke til hos knekker'n og kos deg med søster!
Maud Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Takk for nyttig påminnelse. Det er faktisk mange som gruer seg til jul og som har grunn til det. For meg er det en tanke det er bra å ta frem, da blir eget stress meningsløst.
Superlis Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Et fint men sårt dikt du delte med oss,ord til ettertanke som vi alle trenger å høre!!! takk for at du deler med oss...som sagt trenger det.Håper dagen din blir fin! Klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå