Gå til innhold

Arrgh!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skulle jeg gjøre unna siste julehandelen - i fred og ro på formiddagen - alene for meg selv...

Kanskje ikke så forlokkende, men hav bedre enn på kveldstid...

Og så streiker den ene bilen - vil bare ikke starte, og faderen må jo på jobb, så da blir det bøtte og klut på meg isteden. ÆÆÆSJ. Og kveldshandling... FYYYSJ.

Hvorfor detter brødskiva alltid med påleggssiden ned igjen??????

En bra ting, da: faderen kan være med og bære.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... og så ønsker jeg dere alle en deilig dag, med så lite stress som mulig!!!!!

Klem fra

Skrevet

Tusen takk og i like måte!!

Du får se det positive i situasjonen og ta deg vekselvis litt tid med bøtta og litt tid på ræva, he he... Og så bra å ha bærehjelp da gitt!!

Skrevet

Ja, er det ikke typisk??!?!?

Og ekstra irriterende med sånne uforutsette ting nå like før jul - det er så myyyyyyye lettere å ta sånt med et smil på en vanlig torsdag!

Så jeg skjønner godt ditt arrrgh!!!!!! :-))

Men som du sier: Nå har du jo bærehjelp! Aldri så galt at det ikke er godt for noe........ ;-)

Ha en fin dag med bøtte og klut!

Skrevet

så typisk da!! jeg har tenkt meg ut på shopping jeg også.for i mårra er det full rulle her.men hvordan jeg skal få gjort unna alt med to små,tja det aner jeg ikke,hehe.får prøve det ut.(har barnebarnet her)

er langåpent i kveld da,men da skal jeg være med korpset å spille.blir lite shopping og mye julemusikk det.hvis ikke notene blåser bort i uværet =0)

trøst deg med at når du er ferdig med klut og bøtte,så har du en ting mindre på lista igjen =))

ha en kjempefin dag da.

å lykke til med shoppinga i kveld =0)

Skrevet

God tur - ikveld, med egen sherpa og greier;-))) Aldri så galt at ikke det er godt for noe:-))

Skrevet

Det er vel det som kalles alle tings innebygde j...skap. Ønsker deg en stressfri dag med bøtta og en rask tur sammen med bæreren din i kveld.

Skrevet

Det samme skjedde meg i mandags. Fikk heldigvis bilen inn på reparasjon med en gang. 3600 kr fattigere. Så fant jeg en kvittering om at startmotoren var byttet for 1 år siden i Sverige, men på merkeverksted heldigvis.... og vet du... Det er reklamasjon... Jeg får tilbake pengerne:-)

Du får trøste deg med at det i hvertfall blir rent da...

Skrevet

Kos til deg,alltid kjedlig når det ikke blir som en vil:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...