Gå til innhold

Flere som skal feire jul med pappen til barna her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen gikk fra hverandre for en stund siden. Har valgt å feire jul sammen med våre familier. Ingen har jo fått noen nye partnere ennå, å ingen vil være den i år som ikke feirer jul sammens med barna våre. Så lenge vi er så gode venner ville vi feire sammnes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så flott!!!:D

vi skal ikke feire jula sammen me bf, da det nok kommer til å bli en ubehagelig og spent stemning som sikkert vil gå utover tulla vår tilslutt..

hadde vi vært gode venner hadde jeg gjerne gjort det..

ville bare si at jeg synes det er så bra at dere klarer å fortsatt være venner,og kan samles i jula som for meg er den viktigste,vakreste og beste høytida:D:D

Skrevet

meningen det og feire sammen med pappa til minste så jeg ikke skulle sitte alene. men hans tidligere eks nektet det og da godtar han hennes ordre.

noe rart man hater ekser til mannfolk :(((

Skrevet

Hei på du...jeg er pappaen, og skal ha ungene denne jula. Har ikke hatt et fint forhold til eksen etter bruddet men vi klarer å samarbeide ang. ungene, hun har fått ny type og jeg har nettopp fått meg kjæreste, Hun spurte forsiktig om hun kunne komme på besøk under gaveåpningen...sa at det var greit og hadde hun lyst å spise sammen med oss var hun velkommen til det....det hadde hun lyst til. Har fått høre i ettertid via venner at hun går rundt å prater dritt om meg, selv etter at jeg inviterte henne på middagen...(kun for ungenes del, har ikke lyst å ha henne tilbake). Vurderer nå å si at hun ikke er velkommen allikevel....noen synspunkter???? har sagt til ungene at hun kanskje kommer, men har ikke lyst å ha henne her.

Skrevet

Syns det er fint å kunne dele høgtider!

Håper at når den tid kommer at vi kan gjere det og! :)

Skrevet

For ungene sin del bør du la det passere det her året, men ta deg en prat med ho og si at om ho holder på sånn kan ho se langt etter å feire jul sammen med dere ett anna år!

Ho bør vere glad dere faktisk får og vil feire jula sammen, er vondt for begge parter å ikkje ha ungan i spesiellt jula!

Så be ho holde klappen, men som sagt, la det passere den her jula, for ungene sin del!

Skrevet

Vi skal feire jul alle sammen sammen, håper og tror det blir koseli.. selv om det er mye som har skjedd, så velger jeg og faren og lgge alt dette tilside denne dagen, og bare kose oss med guttee våre:)

Skrevet

Jada, vi feirer jul sammen. Til og med min x-svigermor blir med ! Vi er fortsatt gode venner, og de blir med oss til min mor julaften . Blir kjempe koselig =)

Blir sikkert annerledes når en av oss treffer en annen.

Skrevet

Vi skal! Første jul for barnet våres og vi skal feire sammen med pappan og hans foreldre. Tror det blir koselig jeg!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...