Gjest Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 hun hater tran og kaster opp av den.....
Hoppetussa Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Jada! Det går an... men her hjalp det ikke å blande det i fast føde heller, så jeg gikk over til d-vitamindråper som fås kjøpt på apoteket. Du kan vel også bruke Biovit, men er ikke sikker på om veldig små barn kan få det?
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Den lille mengden med tran kommer til å sette transmak på all fruktmosen. Så jeg tviler på at det vil fungere. Jeg ville gitt D-vitamin dråper og latt tranen bero. Prøv igjen om en måneds tid.
Poff loff Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Jeg ville ikke blandet tran i mat, for da får all maten transmak. Et annet alternativ er å prøve med noe annet enn vanlig tran. Arctic tran - smaker deilig appelsin. Eskimo kids (flytende) - smaker tutti frutti. Det står på denne flasken at den ikke skal brukes før ved ett år, men det er fordi produsenten er svensk, og der anbefaler de tran ved ett års alder. D-dråper - små mengder, som fint kan blandes i mat. Lykke til!
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Jeg må bare stemme for d-vit.dråper. Som de andre har skrevet; hele måltidet kommer til å smake tran. Stakkar småen:) Jeg ga lenge tran i en flaskesmokk. Bare bytta smokk midt i måltidet.Gikk greit en stund:) (men nå er vi også over på d-vit dråper siden han nå skjønner hvordan han kan bli kvitt den uten å svelge:) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå