Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Kvinner går inn i et forhold men en mann fra en annen kultur. Man har hørt om andre kvinner som har vært lykkelige, men bli utsatt for vold og undertrykkelse etter at man får barn. Man blir fly forbanna på folk som kommer å hevder at dette ikke kommer til å gå bra. (nå blir jeg vel slettet her og får mange sinte innlegg). Likevel ser jeg når jeg leser her og hører på historier at folk som advarer, får rett til slutt i sine dystre spådommer.
Babykilo Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Jeg tror det kommer veldig an på hvor forskjellige kulturene er, religion, og personenens evne til å forstå, tolerere og være romslige. Det kan gå veldig bra. :-)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Vel....hva med norske menn som slår og undertrykker? Er faktisk veldig mange av dem også! Her gjelder det å ta sine forhåndsregler i begynnelsen av forholdet og snakke om kulturproblemer som evt kan oppstå. Hvis man snakker om det meste i begynnelsen og sier i fra hva man tolererer og ikke tolererer tror jeg virkelig at blandingsforhold går vel så bra som om begge er norske!
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Nå har jeg vært gift i 3år og vi har barn sammen, men han slår meg ikke! Undertrykker meg heller ikke, så må desverre skuffe deg Men det er nok mange som opplever at det går skeis etter man får barn, det gjelder for nordmenn også! De første 2årene etter man får barn er de vanskeligste har jeg hørt.
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Mulig du leser og hører mest om de forholdene som går galt og at folk får rett i sine dystre spådommer, men tenk på hvorfor da! Hvem snakker om andres forhold som går kjempe fint? Hvem skriver her inne at ''åh, forholdet vår er så bra blablabla''. Hvem forteller om tyrkern som ikke slår kona si? Kan jo godt være ti av dem ikke gjør det, men så er det så klart han ene som gjør det som blir snakket om...
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2006 #6 Skrevet 23. desember 2006 Vi tiltrekker det vi tror. Vi ser og husker det vi har lyst til. Hvis du er nøytral og åpner øynene dine for det positive kan verden bli bedre. Du kan spørre deg "hva slags person er jeg?". Da får du svar,hvis du er helt ærlig med deg, at du er ikke den perfekte. Et hvert menneske har både positive og negative sider og du ser det du har lyst til å se.
er det muuulig Skrevet 27. desember 2006 #7 Skrevet 27. desember 2006 forferdelig trist for deg at mannen din forandre seg sånn etter barn....men tro meg maaange nord-menn som gjør det også....men ingen unnskyldning...er bare å komme deg ut av det.... takk og lov er min man snill:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå