Gå til innhold

Hva får bebissen deres i julegave?


mammaen til Andreas+Karoline

Anbefalte innlegg

Min lille frøken er ikke så veldig interessert i annet enn mennesker og baby-gymmen sin. Storebror på 2 1/2 er det ikke noe problem med å gi gave til, men hva får bebissene deres? Litt tidlig med dukkehus kanskje? Eller kanskje ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun får ny utedress, for hun har allerede nesten vokst ut av den jeg kjøpte for et par måneder siden. De større gavene får komme senere, når hun skjønner litt mer, og vi forhåpentligvis har litt bedre råd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min sønn får en uro til å ha på bilstolen i et håp om at han ikke skal hate bilstolen så mye.

 

også er han "med" på 4-hjulingen som storebrødrene får.

 

vet også at han får kopp, skål og tallerken av min tante. og en sovepose av sine oldeforeldre. tror han får klær av et av tante/onkelpar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt henne større dyne og sengesett (hun vet jo ikke at det er en kjedelig gave:-), og så har vi meldt henne inn i Ole Brumms Bokklubb.

 

Fra andre får hun klær, leker, eventyrbok, og spisesett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det også sengetøy. Må jo begynne med litt større dyne nå, den har vi alt men mangler sengetøy. Kjedelig, men trenger det jo uansett, og tror ikke Magnus begynner å sutre over kjedelig gave fra mamma og pappa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk hoppehuske av oss. Fikk til jul: Lekegrind, spisesett, klær, bb-vippestol, leker, smykke, bok ++

 

Veldig greit når de er så små, for da kan man kjøpe ting man trenger for debryr seg jo fint lite om gavene alikevel:) (min ble 4mnd. på julaften)

 

Egentlig trenger man strengt tatt ikke kjøpe noe selv, men andre kjøper jo og da er det greit å ønske seg praktiske ting. Kjekt med litt leker og. De blir fort så store at det er moro og lenge til bursdag. Storebror blir snart 9 år så er ikke så mye leker igjen etter ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...