Gå til innhold

Livets vendinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ting har en tendens til å komme på en gang, det der er rart!

Etter vannavgang hos datteren min - kommer sønnen min på besøk (16 år) fra faren. Han er hoppende glad og spør lykkelig " mamma jeg har bestemt meg for å flytte hjem igjen - er det greit". Stresset som jeg var over den forestående fødselen neste dag - rakk jeg bare å svare "Ja selvsagt" . Har savnet han masse siden han flyttet for 4 år siden. Nå forsøker jeg å skaffe skoleplass midt i julestria og fødsel så han kan flytte på nyåret. Fantastisk, men LITT mye på en gang her nå.

Jeg som trodde jeg fikk en liten attpåklatt, som jeg skulle nyte i ro og mak. Over nyttår blir vi da to tenåringer, et nydelig barnebarn, attpåladden`n vår og oss "gamlingene" her hjemme. Vi som akkurat har pusset opp rom til barnebarnet. Nå blir det ombygging til våren igjen, men viktigst - familien er fulltallig igjen, men rolig blir det nok ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det blir litt av en jul hos dere i år!!!!

Kos dere, med familien fulltallig og vel så det ;-))))

Skrevet

jo flere jo bedre=0)

er en stressende tid dette,og jammen kommer det til å gå greit også.det tror jeg =)

ble litt i meste laget her også.fikk barnebarn ene dagen,og attpåklatt selv den neste.har vært mye rot,stress,slitne dager,men det går seg til.

drømmen om å kun konsentrere mine frie timer på dagtid på lilegutt er borte,hehe.jeg må kose meg med to.

syns det var morro at gutten ville hjem igjen.å jeg deler gleden din med deg.eldste mi har flytta ut,men er her hver dag i flere timer.så jeg merker ikke forskjell,hehe.

pust ut,sett deg ned,å kos deg glugg i hjel med hele hurven!!!

å enda en gang ,masse gratulerer med barnebarnet!!

klem

Skrevet

Alt skjer gjerne på en gang. Det at han vil flytte hjem igjen er jo hyggelig. Rolig blir det neppe, men det gjør det jo ikke med en liten attpåklatt i huset heller. Der det er hjerterom er det husrom, heter det jo :-D

Skrevet

Åhhh. Så koselig..blir helt rørt...Vet hvor mye det betyr for deg...(vi har jo snakket om det, i og med at også min datter velger og bo hos sin far).

Klart det blir mye masing og du blir en aning sliten iblandt:-)....Men sån er det med tennåringer, men innimellom så er de så søøøte så:-))

Blir så gla.... Ha en riktig fin jul, med hele din familie...

klemz

Skrevet

det blir nok travelt og mye liv fremover ja,men som flere har sagt er jo deilig med hele familien samlet! Lykke til,ha en koslig jul!!

Skrevet

Slapp og nyt hele hurven du Dream. Plutselig har tiden gått og alle er på tur ut igjen :o)

Ha en skikkelig god storfamiliejul med både store og små!

Skrevet

Om bare bittelitt tid til tilvenning så føles det som om det alltid har vært sånn!!! Kos dere alle sammen! Man får aldri tid til å kjede seg, og dermed aldri tid til å følge med på at årene går og man egentlig skal bli eldre...hehe...

Skrevet

For noen julegaver dere gir hverandre!!!

Kunne vel ikke fått noen finere enn dette og barnebarn:-)) Kan tenke meg følelsene er i sving hos deg nå;-))

Kose dere masse i julen og nyt alt sammen - det er lov!!

Varme klemmer fra meg og mine:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...