Gjest Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 jeg klikker i fistel snart!!!! har ikke fått gjort det jeg skulle.å nå er det 3,og jeg hyler, 3 dager til jul !!! skulle skrive ut julekort,da streika skrivern.ny ble kjøpt.hva skjer.?jo..skrivern vil ikke lystre meg.så,.. da jeg hadde temmet den,ja da skulle den plutselig være tom for blekk da!!!! kjøpte ny patron.kom hjem og oppdaget at jeg hadde betalt 312kr for 5ml blekk!!! jeg er så sinna at huff....skal byttes i morgen.betaler ikke så mye.da bruker jeg heller kulepenn! så var det ryddinga da...starta da jr og onkelunge hadde sovna.men hva skjer da? joo,da kom det besøk som satt her til sene kvelden. ikke fikk vi ut julekortene som jentene har laga til asistent og lærer heller.gjett om di blir skuffa i mårra tidlig da =(((( ------------------------------------------------------------------------------MEN.... jeg har nå tatt opp krigen med den olme hp skrivern.gir meg ikke uten kamp.om det så skal tømmes blekk fra gamle fyllepenner oppi her,hehe...bælj... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ TAKK for at jeg fikk sutre fra meg her inne...... skal bli lenge til neste gang.....=) MEN...hvis noen har gode triks om hvordan bevare nålene på juletreet lengre enn en dag,da sier jeg tusen takk. i år skal jeg komme nåletyven i forkjøpet =0) (hvis dere kan lære meg hvordan...?)
Superlis Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Kos og klem til deg,måtte bare smile litt over kampen din med skriveren syntes jeg kunne seg deg.. Men det er noe dritt med ting som ikke fungerer,blekk til skrivere er vanvittig dyrt enkelte steder!!!! Billigste jeg fant sist var 198,-på elkjøp...... barnåler hørte jeg nettopp om på tv,noen sier at ingenting nytter,noen sier at det gjelder å hugge godt av treet(barken) sånnat det klarer og suge vann og avklimatisering var hvistnok veldig viktig!!!
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 takk for klemmen=0) hehe,ja den skrivern....jeg var så sinna at huff.men det ga seg.jeg satt her inne til jeg hadde roa ned,hihi. har bare vært tull med den i flere dager.tror jeg skal kreve ny.pleier kjøpe blekk på nett eller posten.men forsent å bestille,og posten hadde ikke det nr...så den dyreste plassen hadde da,men 5ml ?! nei,jeg skal bytte den. å avvklimatisering? tja..hvorda gjøre det her?? regner som fy,stormen er på tur,...får bare sette det inn med en gang,i år å,hehe.
dritgrei hei hei! Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Heia Heia heia hei aheia hei aheihaiheihaihiahieahihaiheiahiahia HAI! hehehehehe, pluttselig ble dette innlegget et utdrag fra "Haisommer" Jeg heier i alle fall! og klapper sånn høyt i hendene og synger fotballsanger (det er noe av det artigste jeg vet)! tror du det hjelper at jeg heier sånn høylytt- det er nemlig det jeg er best på... :-)
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #7 Skrevet 21. desember 2006 hehe,HAI HAI TROR DU HEIA FOR MYE..for jeg tryna nemlig i kveld.sitter her med en gedigen kul på hånda....auauuuu...oppme lillefingern.så det var den julevasken.....HURREY......not takker for at du heia så høyt at jeg hørte det,hehe... klems
Natteravnen* Skrevet 22. desember 2006 #8 Skrevet 22. desember 2006 Når du får fiksa printeren din, setter du igang med å lage nyttårshelsingar til venner og kjende! Og ja, siste veka før jul går alltid dobbelt så fort som vekene resten av året. Sjølv har eg akkurat no vaska gang og vaskerom........ Hadde som mål å bli ferdig til kl 01, og det gjekk bra, så har eg en halvtime på dib før senga kaller!
Natteravnen* Skrevet 22. desember 2006 #9 Skrevet 22. desember 2006 - og ang treet, ta det ikkje inn direkte fra kulden, la det stå et døgn i t.d garasje eller kjølig kjeller før du tek det inn. Akklimatisering..........
♥Snulder Skrevet 22. desember 2006 #10 Skrevet 22. desember 2006 Det går nok bra skal du se... Jula kommer samme søren den!! Svupp så er den over... og all stria er glemt noen mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå