Gå til innhold

Lyver dere mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat oppdaget at jeg har blitt lurt på det groveste av faren til mine barn. Han har hatt ett langvarig forhold til en annen og planlagt ett liv med både henne og meg. Jeg kommer ALDRI til å tilgi ham dette, men ønsker å samarbeide med han om våre barn. Det som plager meg nå er at han fortsatt lyver. Han benekter deler av forholdet til hun andre, enda han er avslørt. Skjønner meg ikke på ham.. Hvorfor lyver han fortsatt når hemmeligheten er avslørt. Jeg kommer uansett ikke til å ta han tilbake, men mener at man må kunne stole på en man har barn sammen med også.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Dette høres helt vanvittig ut! Er dette en norsk mann?

Han må seriøst ha noen alvorlig skrudde ideer og fullstendig magel på empati. Trodde han virkelig at dette kunne gå uten å skulle bli oppdaget?

Grunnlaget for et forhold må da være at en skal kunne stole på hverandre. Jeg lyver ikke og jeg stoler på at min mann ikke lyver til meg. Om han skulle nå gi meg en "hvit løyn" innimellom vil jeg kunne leve med det (av og til kan dette kanskje være til det beste), men den typen løyn din ex har servert deg her er så "svart og tjukk" at det skulle ha vært straffbart! Fy F..n!!!!

Håper du får til et samarbeid og du kan klare å stole på menn i fremtiden - Er helt sjokkert!

• 4 uker senere...
Skrevet

Unnskyld, men hva er betydningen av om mannen er norsk eller ei? Har selv vært samboende med både norske og utenlandske menn, og ser ikke helt hva du mener. Er utenlandske menn mer utro? Har de alvorlig skrudde ideer? Fullstendig mangel på empati? Eller bare litt mer av dette enn norske menn?

Jeg ble såret og bedratt av en norsk mann, som sikkert veldig mange andre norske kvinner der ute. Jeg lever nå med en utenlandsk mann, som tar vare på meg og den lille, og kommer hjem til meg hver kveld, lager frokost til meg hver morgen, og som jeg stoler 100% på. Selv om han ikke er norsk.

Det er vel ikke hudfarge eller nasjonalitet det kommer ann på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...