Gå til innhold

Dere som har analsex;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lar dere mannen komme i analen, eller ka er vanlig for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke pikken i rumpehullet, men han tar meg med den deilige myke og tjukke rumpedildoen der. Lirker den inn med litt olje og lar den være der når vi knuller. Det er så deilig å være skikkelig fylt opp når vi knuller. Når det har gått for han, trekker han seg ut og knuller meg med rumpedildoen i hullet når jeg får orgasme...åh... digg!!

Skrevet

Det hender seg han kommer inni meg. Men det blir så utrolig mye klin av det etterpå, så jeg foretrekker at han trekker seg ut først..

Skrevet

Deilig med litt rumpekos selv om man ikke puler bakfra. Vi pleier å ta tempen på hverandre... Og så hender det at vi gir hverandre ris på rumpa. Deilig og ydmykende, kliss naken og fritt innsyn, helt overgitt til den andre. Det renner overalt...

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, jeg synes det er skikkelig deilig med analsex som først er saakte og forsiktig for så å ta helt av å knulle hardt før han kommer inni meg. Etter han har kommet er han fortsatt inni meg og vi ligger og koser sånn. Om han beveger seg litt og sakte etterpå tar det ikke lang tid før vi kan ta enda en runde... Mmm. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...