Urtete Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Nå er julekortene endelig ferdigskrevet...... .......på høy tid, kanskje?!? Hehehehe Skrevet og skrevet, fru Blom...... De var jo ferdigtrykket med bilde av to små da, så jeg har bare skrevet på konvolutter. Ikke den helt store bragden, men veeeeeeldig godt å være ferdig allikevel! :-) Ute i siste liten - som vanlig!!!! :-))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Flink du er da:-))) Skulle gjort litt idag jeg også, men vet jo det at man kan planlegge så mye man vil, men ikke alltid dagen blir som man håpet;-) Nå har jeg tatt en dusj, og er igrunn klar for sengen igjen......magen og jeg er ikke HELT venner ennå................... Sov godt:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Kjære deg, om de er ferdigtrykte så er det uansett hyggelig å få dem i posten.... flink flink flinkflinkflink!
Gummelillan Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Heldiggrisen! Her gjorde jeg blinkskuddet å bestille bildene fra Eurofoto. De gjorde jobben sin og sendte meg mail om at bildene var ferdige før helgen, men nå har tydeligvis postmannen satt seg på de for her har de fortsatt ikke dukket opp... Kjempekjekkt ;-(((((
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 så flink du er da =))) hadde også laget...noen ble sendt,men skrivern ville ikke samarbeide med meg mer... å nå gidder jeg ikke plages mer. får sette meg ned å skrive gode gammeldagse julekort istedenfor =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå