papanick Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Jada jada sex uteblir og det er jo forståelig på en måte.. Nå har det gått 16mnd snart siden vår lille kom. Sitter med en følelse av at jeg kanskje var LITT dårli forberedt til dette..? Alt er gull med barn, for all del. Men sliter ganske meget med psyken av stress, avvising, dårlig samvittighet for å ha fått "letta på trykket" av dama en sjelden gang osv osv.. Dama har begynt i jobb igjen i lederstilling. Har lederstilling selv men med gunstigere arb.tider. Syns selv jeg er (med fare for å skryte litt) jævli flink med både barn og husarb samtidig som jeg har best anledning til å drive med sånt. Jeg veit jeg har masa Altfor mye om sex og har vært flink til å prate om hva jeg tenker om sexmangelen.. Litt for flink til begge deler antagelig. Problemet sånn jeg har sett det har jo vært at hun ikke har lyst lengre..... Men siste halvår har jeg egentli bare blitt gradvis mere og mere sjalu...!! Helt uten grunn selvfølgeli.. Selvbildet har dalt et Kilimanjaro eller 2 på en måte.. Noen som har det på samme måten eller? Hadde aldri trodd at jeg skulle innbille meg så mye rart når hun kom ut av mamma-perioden og ut av huset på kveldstid nå å da. Åsså blir jeg jævli sur av ingenting og ja det er turn-off ja. Kunne aldri ha tenkt meg å ligge med meg som er så humørpsyk!!! Er første gangen jeg skriver inn her. Synd at det ble såpass seriøst denne gangen, men vi kan prate om fitte å barbering ¨å fotball etter at jeg har følt meg litt mere normal(????) kanskje.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Jeg er mamma, men skjønner deg godt. Hadde det på samme måte som deg, samtidig så var det jeg som ikke hadde ork/lyst til sex. Jeg og mannen satt oss ned og pratet ordentlig om hva vi mente og følte- lyttet til den andre og kom med løsninger. Vårt forhold led under sex mangel, og hvis man må sette dag og klokkeslett for å komme igang, så gjør det. Det høres veldig teknisk og uromantisk ut, men noen ganger trengs det for å komme i gang. Sex avler sex- faktisk, og jo lenger det går mellom sexen jo sjeldnere blir det-vår erfaring. Hvis din frue vil ha forholdet til å funke, så setter hun seg ned og snakker. Jeg gikk konstant rundt å var sint på mannen min og ja det ble til at han aldri tok iniativ. Det måtte jeg jobbe hard med. Bet i meg de sureminene og gikk til et annet rom og pustet. Men vi lagde regel for at når en sa stopp så var det slutt på all diskusjon til man hadde roet seg ned. Litt rotete, men lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå