Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 og en dag som stort sett har gått med til skytteltrafikk mellom sengen og badet............:-(( Ingen drømmedag akkurat, men det ser ut som det verste er unnagjort og glad er jeg for det. Har drukket cola i hele dag, og innbiller meg at det tar knekken på det meste av virus.....for jeg satser på at det er det jeg har;-)) Og så har jeg verdens snilleste tenåringer som har stilt opp (takk og lov for at de sluttet tidlig på skolen idag;-)) og tatt seg av bittelillebabysøster i nesten hele dag, så jeg fikk den tiden jeg trengte på min strabasiøse løping mellom seng og wc:-) Siden formen er stigende og det er onsdag og filmdag idag, så har jeg akkurat sett en fantastisk film. 2 timer og 6 minutter med full pakke som jeg kaller det, jeg har smilt, ledd, grått, vært sint, vært redd, vært fortvilet og ja igrunn vært gjennom hele spekteret av følelser på denne tiden! Filmen kom ut på dvd idag og heter Den hvite masai og anbefales på det varmeste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så nå jenter, hopper jeg i dusjen, det skal bli fint. Og ønsker dere alle en fortsatt fin kveld og takker for hilsener og hilser videre til dere andre som ligger strødd rundt i det ganske land:-))) GOD BEDRING!!!!! Klem fra en blek, men fattet
Urtete Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Stakkar, lille deg!!! Det har vært en slitsom dag, skjønner jeg! Så fint at du har snille store jenter som hjelper deg, og så fint at du begynner å bli frisk! Sender deg mange gode bli-frisk-fort-klemmer! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2006 Tusen takk!!! Sender deg mange klemmer tilbake - garantert smittefrie;-))))
Dream Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Uff så leit. Så midt i julestria da. Deilig med snille døtre som stiller opp når det trengs. Håper formen er bedre imorgen. Nå har akkurat datter og barnebarn gått ut til seg og jeg stuper selv i seng. Klem
Gummelillan Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Godt å høre at formen er stigende. Håper du er ferdig med det verste!
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #7 Skrevet 21. desember 2006 å huff da...håper du er ferdig nå?? vi hadde et snev av svineriet i helga.men jeg slapp unna. du har en snill og flink tenåring=) nå er du iværtfall sikker på å ikke få det i jula =0) god bedringklem sendes pr space. ha en god natt,uten løping til og fra =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå