mayla22+gull i magen :o) Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Nå er det bare 3 mnd igjen til bryllupet, og jeg begynner å bli redd for at jeg har glemt noe... Hjelp meg å sjekke jenter! Det som er i orden er: -kirke -lokale -mat -drikkevarer -avtalt møte med prest/organist -musikk -solo i kirken -blomster -klær til brudgom + hans forlover -prøvningsattest mottatt -brudekjole med tilbehør -invitasjoner sendt ut -frisør bestilt -fotograf -pynting av kirke -skyss og overnatting til gjestene -skyss og overnatting til oss -gaveliste er skrevet og lagt ut i butikk og på nett Er det jeg kommer på nå... Noe mer dere syns mangler??? Veldig takknemlig for hjelp!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Musikk, har du både til kirken og festen? Du skriver ikke noe om din forlover. Toastmaster? Sanger? Taler? Bordplassering? Utpakking av gaver - gavebord. Opprydding. Bryllupsreise..............
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2006 Heisann, -Ja har både musikk til kirken og til festen. Solist i kirken, og duo som skal spille på festen. -Forlovere er i orden, begge to. Min forlover har ordnet seg klær på egenhånd, og til hans har vi leid lik vest som til brudgommen. -Toastmaster`n er klar! -Sanger og taler vi selv skal skrive er vi godt i gang med. De andre har fått frist til 1. mars skal vi rekke å trykke de. -Bordplassering er ok, hvis alle gjestene kommer. -Har spurt en, men ikke den andre om utpakking. -Opprydding må vi ordne selv, ettersom vi leier "bare" lokale u/mat ol. -Bryllupsreise er ikke planlagt, fordi vi har ønsket oss penger til turen i gave til bryllupet. Har bestilt en "3-dagers" rett etter bryllupet.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 Sjåfør og bil. Bryllupskaken er i boks eller? Tror du har alt klart jeg mayla :-) Men husk at det kan være lurt å ta en runde for å bekrefte at alle avtalene med lokaler osv er i boks.
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2006 Skal bruke maylamannens forover som sjåfør, og bil har vi lånt hos en forhandler. Bryllupskaken er det ei venninne av oss som skal bake ) Skal i møte med de som leier ut lokalene over jul, og alt annet er bekreftet med kontrakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå