Gå til innhold

henger jeg etter?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. jeg skal gifte meg den 2juni07.. har bare ordent kirke, forlover sted å ha bryllup og mat.. henger jeg etter da?? burde jeg "svinge" meg?? hmmmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gentlig ikke , men ville nok begynt å tenke litt på kjole og fotograf om det ikke var ordnet :)

Kommer ikke på mer i farta

Skrevet

Ja kjole og fotograf kan være lurt å skaffe. Noen kjoler er det 6 mnd bestillingstid på. Og jeg skal gifte meg 25.august 2007, og sleit med å få tak i fotograf. Den 8 fotografen jeg sendte forespørsel til hadde mulighet.

Og viss du skal leie brudebil kan det være lurt å booke det også...De beste går alltid først.

Lykke til.

Skrevet

Jeg ville begyndt å tenke på invitasjoner hvis jeg var deg. Hr brendt meg litt på det selv nå skjønner du. Vi gifter oss 16.juni 07, og jeg har akkurat begyndt på invitasjonene. Fant ingen som var helt slik jeg ville ha dem, så jeg bestemte meg for å lage selv. Det blir mye mer personlig syns jeg, pluss at jeg får det helt slik som jeg vil.

Poenget er at de tar en del tid å lage. Vi satser på å få sendt de ut i slutten av januar, så jeg har ikke mye tid. Og før den tid er det både jul, nyttår og fødsel! Hvor skal jeg hente tiden fra???

Noen syns sikkert det er greit å vente litt til før vi sender ut innbydelsene, men noen skal helt til USA og så trenger folk god svarfrisk pga hotell (de fleste er tilreisende) osv.

Uansett kan det være kjekt å begynne å vurdere det med invitasjoner syns jeg. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...