Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 godteri og usunn mat!!! får dårlig samvittighet jeg.. Mye pga at jeg har betennelse i tarmen da å vet jeg må spise sunt ,men klarer ikke la vær. jobber i mat butikk og sjokoladen bare står og roper på meg. Til vanlig liker jeg ikke sjokolade spess godt.. Hoff noen andre som ikke kan motstå disse fristelsene.. bare må ha det;-)...
snartmammapåny Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 vil tro det gjelder ca 85% av alle gravide;) så du har godt lag i all usunn mat og snopespisingen;) Sambo mente at om en vampyr skulle bite meg måtte det bli på en lørdag siden jeg hadde så mye søtt i blodet...
tuppen og lillemor Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 jeg er vanligvis ingen godtegris eller veldig usunn, men nå herregud er så godte syk, spes sjokolade.... sånn er det bare, tidl svangerskap måtte jeg ha blomkål suppe m masse salt, da fikk jeg gutt, men nå går det i søtsaker, venter jente.
Minnie_Moon Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Kjenner meg igjen ja. Prøver å bytte ut det usunne godteriet med frukt og sånn da, men det er fryktelig vanskelig. Særlig nå når det nærmer seg jul. Eneste trøsten er at jeg ikke har lagt på meg så mye til tross for det usunne kostholdet. Men sukker er jo slett ikke bra da... Nei, etter jul blir det full skjerpings for min del :-)
kfitjar Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Det var godt å høre at det ikke bare er meg. Er kjempe hol på snop nesten hele tiden. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg om jeg skal skjerpe meg nå, eller få lov til å skikkelig kose meg i Jula, og heller skjerpe meg på nyåret......
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Jeg er da heeelt motsatt! En skikkelig godtegris til vanlig, men nå har jeg knapt smakt et gram søtsaker de siste tre mnd. Jeg greier ikke den søtsmaken lengre, eller fett. Takler ikke potetgull heller, ikke julekaker, ikke sjokolade, ikke karameller, og ikke skumnisser, som jeg eeelsker ellers... Det er helt merkelig. Vekta går seff ned da, så litt positivt på den måten. Greier nesten ikke å drikke søte drikker heller... Ikke saft el brus, blir dårlig av melk, så d går mest i vann, og litt juice.
Pilje Skrevet 21. desember 2006 #7 Skrevet 21. desember 2006 Samme hær....Men e gla i godteri til vanli...-så det e vanskeli å sliuue me det nu... Ka det e slags betennelse du har i tarmen??
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #9 Skrevet 21. desember 2006 Spesielt nå i jula når det er sååå mye godt;-) mmm naaaam.. 2.sjokolader i dag minst.. Har betennelse nederst i tarmen --- ulceriøs proktitt:-(.. ikke bra!!!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 21. desember 2006 #10 Skrevet 21. desember 2006 Jeg har ike fått helt avsmak på sukker og gotteri, men mye mindre enn vanlig. men vekta går ikke ned fordi om jeg spiser mindre. Men før svangerskapet drakk jeg light brus, nå drikker jeg vanlig.. Så jeg tar min kvote med sukker selv om det er mindre enn vanlig
laffe*høygravid* Skrevet 22. desember 2006 #11 Skrevet 22. desember 2006 Jeg spiser mye mer godteri nå enn før, men det går veldig opp og ned!Har akkurat vært i butikken og kjøpt meg lakrisstang og sjokolade... og banan og epler.. he... prøver å få i meg noe sundt og da! Har ikke gått opp noe enda, noe som er litt rart, med tanke på kostholdet mitt...! Vet at den lille ikke har godt av for mye sukker, men.... klarer ikke å la være!!! Må ha det, bare må ha det! Mmmm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå