Gå til innhold

Greier dere å holde parkdressen ren til barnehagebarna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den blir jo møkkete hver dag. Hvor ofte vasker dere den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den veldig møkkete etter en dag tørker jeg ofte bare av den med en våt klut.Pleier ikke å vaske den så ofte, kanskje 1-2 ganger i uka.

Skrevet

Enten når den er så møkkete at man ikke ser hvilke farger den har eller når han har tissa igjennom. Dvs kanskje annen hver uke eller sjeldnere.

Skrevet

Vasker den hver fredag...den ser helt j.... ut da, men dte spiller jo ingen rolle. han er varm og tørr fordet.

Skrevet

Vasker den max 2 ganger i uka, helst bare en. Men dersom den er full av søle og sand, spyler jeg av den i dusjen bare.

Skrevet

Jeg trodde man ikke skulle vaske parkdresser så ofte jeg? At de blir mindre vannavstøtende ved for ofte vask?

Jeg vasker sjelden dressene deres - da skal de være meget skitne. Ellers tørker vi bare av med en våt klut.

Skrevet

Tar den som regel med hjem i helga for vask. Hvis det plager de ansatte at dressen er møkkete så regner jeg med at de legger den i en pose slik at jeg kan ta den med hjem=)

Skrevet

Impregnerer den etter hver gang, da holder den seg like vanntett.

Skrevet

Jeg har ikke vasket den enda, den er bare litt møkkete på knærne. ikke så mye skitt i denne barnehagen, snuppa er 16 mnd og herjer ikke så mye. Dressen har hun brukt siden sept.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...