balsam Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 skal jeg som gifter meg betale for det? forloveren min har tenkt på danmarksbåten, men det blir jo kjempe dyrt!=(
Lille jente Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Tror det er veldig forskjellig i vennekretsen hva de gjør og forventer. Men jeg mener at den som gifter seg skal få en del spandert i hvertfall. Vi var en gjeng med venniner som spanderte tur på bruden til Tallinn i sommer. Vi betale tur og oppholdt, men lommepenger måtte hun holde selv...
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Du skal jo ikke vite hva du skal på utdrikningslaget ditt. Hvor gøyt er det da? Derfor er det heller ikke vanlig at bruden betaler, siden du liksom ikke skal vite hvor og når.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 Nei det er det de andre som spleiser på - i alle fall slik det er vanlig å gjøre det. OG det er som hun over her skriver at man pleier ikke å vite når og hvor på slike ting :-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Har aldri hørt om at den som drikkes ut må betale selv. Vet noen må "jobbe" llitt for pengene , bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå