Gå til innhold

utdrikkningslag! hjelp?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal jeg som gifter meg betale for det? forloveren min har tenkt på danmarksbåten, men det blir jo kjempe dyrt!=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er veldig forskjellig i vennekretsen hva de gjør og forventer.

Men jeg mener at den som gifter seg skal få en del spandert i hvertfall.

Vi var en gjeng med venniner som spanderte tur på bruden til Tallinn i sommer. Vi betale tur og oppholdt, men lommepenger måtte hun holde selv...

Skrevet

Du skal jo ikke vite hva du skal på utdrikningslaget ditt. Hvor gøyt er det da? Derfor er det heller ikke vanlig at bruden betaler, siden du liksom ikke skal vite hvor og når.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Nei det er det de andre som spleiser på - i alle fall slik det er vanlig å gjøre det. OG det er som hun over her skriver at man pleier ikke å vite når og hvor på slike ting :-)

 

Lykke til!

Skrevet

Har aldri hørt om at den som drikkes ut må betale selv. Vet noen må "jobbe" llitt for pengene , bare :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...