karili Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Fikk konstatert blod i urinen på kontroll. Har ingen symptomer på uvi, flere som har hatt det slik? Hvilket score/tall fikk dere på blod, 1.2 eller 3?
cec26 Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Hei:) ja, har hatt det på to kontroller.. Men så ble det borte... merket ikke noe jeg heller... Jordmor sa at jeg ikke skulle bry meg noe om det... Fkk score 1...
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 jeg har hatt uvi før svangerskapet,da med symptomer som svie og hyppig tissing før det kom blod i urinen.. fikk det igjen for en mnd tid siden,da merket jeg såvidt at jeg måtte på do oftere før det kom blod på papiret.. kanskje kroppen sier fortere fra når man er gravid.kan kanskje virke sånn når det kommer blod så fort. Er jo flott å se at kroppen fungerer og angriper bakteriene så fort ;-) Hadde bare litt blod på papiret og spor i do denne gangen, da jeg hadde det for noen år siden hadde jeg gått for lenge så urinprøven hos legen så ikke ut (sorry detaljene) -men har man blod må man uansett ha antibiotika,tror de er ganske strenge på det. Husker ikke hva jeg hadde i utslag,men var utslag på alt (klarte se lappen fra urinprøven opp-ned i resepsjonen hos legen ) unntatt sukker da. så da ble det hestekur i 5 dager :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå