Gå til innhold

studentbaby :)


åsså jeg da :=)

Anbefalte innlegg

nå er det du som har glemt av meldeplikta!!!

 

ikke er du her og ikke er du på msn............... hmmm.......... har lillejenta bestemt seg for å dukke opp i dag likevel????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp!!!!

 

siden du må overleve hele mårradagen uten meg, så skal jeg heller beære deg med noe å lese på:D

 

håper du har fått hvilt deg litt ut i dag? *huff* ble mye stress for deg dette? håper alt står bra til nå da? ble masse spørsmål på en gang dete ;) ble bare litt bekymra før i dag:)

 

nei, nå er forresten jula kommet til svelvik, minus grader og gode greier!! juletreet er klart og pynta, huset er nesten helt rent(har seff tråkka inn og ut fra vaskerommet og dradd me støv og drit ut i det nyvaska huset mitt!!! arrrrrgh!!!)

 

er så koslig her at jeg nesten ikke vil reise! men kommer jo tilbake mandag da:) laptop er pakket og klar! så skal nok klare å holde meg oppdatert her ja!!!

 

nei fader meg, klokka er jo midt på natta! har legetime kl halv ni i mårra tidlig, så må vel iseng!

 

hmmm.........lurer på hva i alle dager jeg skal tisse på til mårran...... har ikke ett eneste glass??? trur du de reagerer hvis jeg tisser på en flaske eller en kakeboks??? *mooooooohahahaaaaaaaaaa*

 

 

ha ei super natt og en knall dag!!! *smask*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kvilt ut?? i dag?? hahahaha!! har passa nevøen min neste i heile dag mens svigerinna mi har fått gjort siste rest av vasking og styring til heile familien komme i kveld! eg har altså kooooooosa meg masse - han e jo så herlig han lille krabaten! men litt sliten no - har vært der fra 11 i dag til halv åtte i kveld. har til og med trilla tur en time i det herlige bergensjuleveret (som sjølsagt betyr øsande regn).

 

no skal eg berre slappe av, ta ein dusj (stinka gulp og spy her eg sitte) og gjere ingeting. i måra e det lillejulafta og då har svogeren min bursdag, så då blir det feiring. eg har jo laga den eklaste kaka i verden til han - han e den einaste eg kjenne i mils omkrets som lika den - delfiakake. han syns forresten han e veldig morsom når han seie at bursdagsbarnet bestemme når det e bursdag, så han ahr tenkt å bestemme at heile gjengen må ete eit stykke....hahaha...

 

jaja, elelrs går vi no her å venta på at ungen skal gi tegn til å ha lyst å helse på, men det har ho visst ikkje tenkt til endå

 

men då må du og ray og heile gjengen ha ei aldeles strålande jul!!!! uten føding i uvdal (høyres litt langt ut å til sjukehuset, sikkert ingen fin tur når ein e full av rier...). so skrivast vi nok

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, fy fader altså, no må det skje nåke snart!!!!! helsiken altså...jaja, litt lei her i gården altså. men men, no e det snart julefeiring, blir bra å få anna å tenke på!! om det e mulig å flyttte fokus frå me, myself and I for ei lita stund vel og merke...haha!! neida, går jo på mange måta greit også, men det blir tettare mellom vkar gang det kjeme heilt over meg om du skjønna, og eg blir ein smule frustrert. eg kan vel takke høgare makte for den heilt fantastiske mannen min jaffal, uten hans tålmodighet osv veit eg ikkje ka eg skulle gjort! men nok klaging og syting, det e jo jul, så no skal vi smile å vere glaaaaaaaaaaaaaaaaaade!

 

du då? vel framme i uvdal? klar for julefeiringa? håpa alt e vel, og at du ikkej begynne med føding der i hutteheita! sjøl om eg tippa du begynne å bli vel forsynt du også?!?! el?? tenk, om nåkken veke har vi født og ahr forhåpentligvis grodd skikkelig, kan ligge på magen og i tillegg har vi verdens finaste baby og stelle med"!! hørtes gjerne litt naivt ut det der, men herlighet, må vel vere lov så lenge vi e delvis uvitande om korleis det blir!

 

ha ei fantastisk julefeiring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallooooooooooooooooooooooooooo ;)

 

da er jeg kommet meg gjennom første natt i uvdal, lite søvn, men ENDA MINDRE KYNNERE!!!! så blir ikke noe føding her nei!!! klarer faktisk å glede meg litt til å sitte med magen på julafta;)

 

nå klemmer jeg igjen for alt det er verdt!!! selv om jeg går som ei kråke og verker både her og der......... men mandag, da er jeg offisiellt dritt lei!!! for da reiser vi ned igjen og skla sitte å kokkelure alene hele romjula:)

 

weeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

 

merka at eg e blitt rimelig amper og hissig og synes alle andre bør ta emr hensyn og synes mer synd på emg ja:) *ler*

me, myself and I skal jaggu være i hvedfokus frem til siste innspurtt! ingen tivil om det!!!! *moohhahahahaaaaaaaaa*

 

huff....... ja, skjønner godt at du er lei! hadde nok jeg og vært noen mil nærmere sjukehuset;) mor te ray mente at det skal gå ca tre uker fra du får "forvarselet" til fødselen starta... når gikk den berømte proppen din?

 

og flinke barnepike du!!!! jøss!! e heilt imponert! eg som meir elle mindre grein når eg måtte pynte juletreet??? *ler*

smile og være glade kan vi klistre på oss te alle andre:) her inne kan vi klage og syte og sleppe oss heeeeeeeeeeilt fri!!! pina røske det synes eg:)

 

dissa mannane våre e no jaggu gode å ha, sant det:) min står å trippa ved sia av meg, venta på at eg skal skrive ferdi:D

han skjønte kor viktig det va at eg skreiv deg nåkken ord før vi gjekk sa han :)

 

nei, no har ho svigermor pynta ferdi treet, så då må vi komme oss avgårde på den lokale butiken og handle julebrus(og nye toalettsake te meg, for dei har eg glømt!!)

 

ingen føding her i gården! sende deg alt av støv eg finne her i huset, sia fødestøvet e borte:)

 

GOD JUL JENTA MI!!!!!!

 

kos og klem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuuuuuuusen takk, du e no jammen snill og grei og alt mulig du!!

 

då gleda eg meg voldsomt til mandag, for då kan vi jo vere skikeklig oppmuntrande for kverandre...hahaha!!! eg skjønna at dåkke vil heim att også, sjøl om det nok blir rart å vere aleine i romjula. eg syns det e merkelig å ikkje vere heime hjå ho mor, og når eg snakka med ho nettopp kjente eg at tårene ikkje va langt vekk...men herregud, ein smule ekstra tander no om dagen også då, så då blir det jo sånn ;-). men vi får sjå positivt på det - vi får jo feire jul med dissa mannfolka våre! dvs, det e jaffal første gang for min del, veit jo ikkje ka det e for deg! vi har feira kvar for oss til no, vi e vel ein smule heimekjære begge to. han har alltid vært velkommen til å vere med til florø altså, og eg til olden for den del, men sia det ikkje e sååå langt mellom heimplassane våre har vi vore ilag i romjula og emd nyttår. så det så. så når eg kjenne ette ekje eg berre drittlei, men litt glad også, skal vere fint å ha julekvelden ilag med kjæresten! *nikka fornøgd som klarte å sjå nåkke positivt opp i all klaginga av å vere lei*

 

og den proppen - nok et tegn som berre betyr at det nærma seg dei siste vekene av svangerskapet (og det e jammen alt den betyr også) - den gjekk for fire veke sia (på mandag), og då sa jordmora at dei fleste fødte innen to veke ette at den va gått, men nåken få gjekk lenger...så her har du meg - nok ein gang e eg et eksempel på unntaket frå regelen - hiihaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

 

yehyeh...blir stadig mindre oppløftande desse innlegga mine, men du skal få ta igjen så mykje du berre makta frå mandag av når du som du seie offesielt e drittlei!!! det blir stas du! og du må sjølsagt lire av deg det du måtte føle for før den tid også :-) . her e det jaffal medfølelese å hente!

 

ha ein fortsatt fin dag!

 

juleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha! tenk om du e en orntli nisse og føda før mandag!!!! det kom eg på no!!!

 

då blir eg sittande her å ruge for meg sjøl eg då!!!!!

 

kjenne eg synes orntli synd på ho svigermor no, eg e ikkje masse te solstråle nei!!! burde være takknemlig og snill for at eg har ett sted å være, men føle strengt tatt at livet er fryyyyyyyyyyyyyyyyktelig urettferdig! *mohahahaaaaaaaaaa*

 

jaja. jula feira kver for oss med unntak av to siste (kluss me foreldra te ray) då va han i florø..... og so blir det vel heretter....... e slutt på min tradisjonelle jul ja!!!!!!!! men men. e no iallefall fyste og siste jula eg e høggravid ja!!!!!

kjenne eg faktisk gleda meg te å reise neratt å være aleine..... berre eg, ray og bim:=)

 

*ler*

 

kjenne eg e sliten, sur og ve gå i eksil! synes alle ska skjønne at vi e nåkken fantastiske menneske som dei bør hylle som dronninger *nikker* ja tenk! det syns eg :)

 

kjenne eg misunne dåkke litt, som slippe å ta hensyn te en haug(les 5 andre) folk ;) og nyttårsafta e no enno ei hodebry!!! jaggu!! sitte vel like jvla tjukk eg då, berre meg, ray og 7 kg kalkun! det blir greier!!!

 

nei, det e godt at eg har ei niese på 4 her som gjere meg litt gla iallefall!!

 

dinna proppen har eg mista heilt trua på eg og! kunne likesågodt vært badekar proppen! har i løpet av veka sett ut te at eg har mista min og, men det går jo berre inn som en av dei 68 fødetegna eg har hatt på 14 daga! *knegga*

 

så eg seie det berre; den dagen eg våkna å seie at NO vekje eg fø likavel, då skjer det vettu!!! jau!

 

du sitte vel å meska deg me kokosfett og geletoppa no regna eg me, det tenke eg smaka snadder!!!*ler*

 

får ha ei superfin jul da, hvis me ikkje tastas før :)

 

kos og klem fra ei som synes svogern din e litt moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff ja, eg e redd eg skal bli sånn fødenisse i måra! ikkje at eg kjenne tegn til det no, men det hadde ikkje forundra meg om eg våkna i natt full av rie - den eine natta eg ikkje ahr lyst å våkne av det. men men.

 

og svigermora di forstår deg nok, sjøl om det gjerne e ei stund sia sist ho va gravid!! Og sjøl om vi liksom skal vere så takknemlige og snille, så ekje det såååå lett heile tida...men eg kjenne på det eg også. sånn som no har vi vært heile ettermiddag/kvelden ilag med svigers. vanligvis ville eg hjulpe til med forskjellig, no sitte eg der som et fjell og ser på og ahr mest lyst å grave meg ned. men ahdde det vært til vanlig så ahdde eg ikkje vore høggravid i jula (som du seie - det e siste gangen ja), og då ahdde eg vore heime hjå ho mor no. så det så. uansett - eg skjønna at du gleda deg til å kome heime att også då :-). sånn sett e vi jo heldige, vi fer jo heim å legg oss om kveldane, så vi styre det no litt meir sjøl og får vært litt aleine innimellom (haugen med folk vi e eilag med e akkurat like stor som din - jammen stor nok spør du meg!!!). samtidig merka eg at no e eg så j******* lei at eg må vere sysselsatt med nåkke, ellers blir det lett tårer og tenners gnissel. men så e det så forbanna slitsomt å gå å ta seg sammen heile tida også - med andre ord så e det vel ingeting som passa meg no om dagen.....hahaha!! ikkje akkurat lett å gjere til lags nei!

 

du har kjøpt kalkun til nyttårsafta altså? det e jo nam! men eg skjønna at det e hodebry - e jo ikkje berre å invitere en gjeng heller, og så havna du på føden el nåkke...nei, det e dritt å ikkje kunne planlegge! ho mor seie så forsikitg til meg at eg må berre godta at eg ikkje har kontroll for ein gongs skyld, men det e f*** ikkje lett. her har du nemlig ei som lika å planlegge ting ordentlig. men men, eg har desverre ingen gode råd å komme med heller ang nyttårsafta - e jo umulig å vite ka som skjer. det einaste sikre e vel at vi e endå tjukkare enn no, og det i seg sjøl e jo en voldsomt oppløftande tanke. yeh!!!!!!

 

jaja, vi får fortsette å lire av oss til kverandre her på bim. så blir det kanskje greiare for dei rundt oss...haha. føle emg som ein herlig blome her eg sitte i pysjamas og sutra over tilstanden eg har satt meg sjøl i! jau!! nei, no skal eg gå å legge meg, så får vi sjå om det blir jul i måra el ka som skjer.

 

klemmings fra ein stranda vestlandskval som spyr av alle som lure på kor treg det går an å bli før ein føda :-) :) :) :) :) :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moooooooooohahahaaaaaaaaaaaaa!!

 

no har eg lagt meg aleine me laptopen ;)

ray e sur på meg:) eg slo han nemlig i brettspel(cluedo) for tre hundrede gang el so =) så no gidde han ikkje snakke me meg meir!!!! *ler meg fillete*

 

sånn sett e vi ett genialt par, han HATA å tape, eg vinne alltid!!! *knegge knegge* jaja,han kjem vel øve det!!!

 

eg og svigerinna mi har sammenligna strekkmerke, ho e berre go asso:)

såååååååååå gla for at vi har like strekkmerke og på akkurat samme plassane!!!!! *ler* skjønne e ho no;)

 

ellers har lille odamor(min niese) endelig lagt seg so vi kunne legge pakkane under treet;) ray låg langflat under treet og gomla kaker og drakk melk(som var satt fram te nissen) mens vi klødde oss i hodet over kossen vi skulle klare å få plassert alle gavane:) måtte stable rundt treet, trur vi fekk ett par under kanskje:)

 

heeeeeeeeeeeeeeeilt sinnsykt!!!!

 

eg har brukt to tima på å lage marspianfigura i dag, det e vel mitt bidrag:) ellers har eg ørta på svigermor og NESTEN krangla om barneoppdragelse:) ho syns eg laga for masse regla og fjas;) største diskusjonen gåt på at eg seie at hvis eg seie nei te ungen min av en el anna grunn så skal IKKJE ho spør om koffor foran ungen!!! det meina eg at e å undergrave min autoritet:) ho meina at det e det ikkje;)

så der e vi litt i tottane på kverandre;)

men men. eg kan jo seff ta feil eg og... ka meina du?

 

jaaaaaaaaaaaaaaaada!!! stranda kvala e vi vel begge;)

har forresten laga tippeliste over når han kjem :)

legen seie FØR 25(han ligge dårlig an) mamma seie 25, ray 27, siw 28 og resten av oss seie januar:) ka tippa du???

 

og eg trur ikkje det e mulig å gjere meg te lags:) e e sliten, lei, og har mest lyst te å skyte alle rundt meg. dei bryr seg enten for masse eller for lite. ferdig me den saken :)

 

ang nyttårsafta har eg sagt te både min og ray sin familie at dei e hjertlig velkommen te å være hos oss men eg kan ikkje garantere at eg e heime:) mamma og pappa kjeme hvis babyen kjeme og fam te ray har andre plana. eine forslage va at vi kan samles i kongsberg alle sammen. korpå eg svarte at samma ka tilstand eg va i reiste eg ingen stand. det kan no pokker ikkje være forlangt av meg på terminen min!!! (det e 6 mil te kongsberg fra oss)

 

nei, då sitte eg heller aleine :) *sååååååååååååå agresiv vettu*

 

nei, gje meg tebake kontrollen snart!!!

 

der kom pina ray og;) eg e tydligvis tilgitt :)

 

*ler*

 

nei, nok om meg!!!! greip berre sjansen te å få ut litt eder og galle:) må vel sove litt hvis det er mulig:)

 

natta natta!!!

 

og god jul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pina, der vart jaggu askepott gift i år også!!! eg e kje av dei som må sjå det, så eg har sett siste halvtimen og e godt fornøgd. her har vi sove lenge, så ete et par skive - som grunnlag før sjokoladen og diverse snacks....herlig at det ikkje e nåkken her som seie at vi må spare oss til julemiddagen - eg e so stinn og stappa likevel, at litt sjokolade spela inga rolle...hehe. el kanskje det e nettopp det det gjer, men ser det ut som det bryr meg??? nei ;-)

 

eg ler godt av han dårlege taparen din - eg bur med ein same sort! men her ekje det sånn at eg alltid vinne då, dvs, det veit vi ingenting om, for min kjære e so dårlig taper at han blir aldri med på å spele nåke som helst. uten å overdrive kan eg nok telle på ei hand dei gangane vi har spelt spel sia vi møttes. han skulle ein gang ta seg sammen og spele tv-spel med ei på fjorten, men ga seg etter et kvarter for han skjønte at ha kunne vinne og at han då ikkje blei nåkke særlig å ha med å gjør!!! men men.

 

strekkmerke??? hæ? ka e det?? (og eg kan røpe at hadde eg vore der hadde eg vunne konkurransen om flest jaffal!!!)

 

og masse gave ja...herregud, her e vi sju voksne menneske som skal feire jul + ein på 3,5 mnd og (ein ufødt unge) - det e reine galskapen med pakka, heilt overfylt!! men men, vi e sikkert ferdig å opne sånn litt ut på ettermiddagen i måra tenke eg. høyres ut som dåkke får det på samme måten!! og odamor ja - det heite jammen mi niese også, oda altså!

 

hmmm...kanskje eg skal lage marsipanfigura i dag??? marsipan og konditorfarge e handla for lengst, men ekje komt lenger...ja, kanskje i dag.

 

og barneoppdragelse - eg kunne ikkje vore meir enig med deg!!!! om sivgermor el andre e ueing i en el anna avgjerelse du tar, så skal dei faktisk drite i å kommentere det der å då!!! det får dei evt ta opp når ungen ikkje e tilstede, ein skal ikkje diskutere sånt i situasjonen. så det så. eg syns no ikkje at du tar feil i det heile tatt jaffal! og det samme e om vi som foreldre e ueing om ting - sånt tar man når ungen ikkje e der. stol på deg sjøl du, for eg syns du høyres veldig fornuftig ut (eg e jo enig, så då må det jo vere bra...hahahahaha!!!). så svigermødre og andre kan meine det dei vil, men dei får respektere måten vi velge å gjere ting på. det hadde vore nåkke anna om dei såg at vi ikkje hadde evne til å oppdra ungane våre i det heile tatt. og ho mor har alltid sagt at barneoppdragelsen til andre skal ein IKKJE legge seg oppi - det e nok et ganske ømt tema for mange. kanskje fordi vanlig oppegåande folk også e klar over det om dei gjer ein brølar i ny og ne - det ekje nødvendig å få det gnidd inn liksom, s¨å lenge det ikkje e superalvorlige ting. men oi oi oi...vart ivrig eg no - veitkje omd et va den hormonelle bomba el pedagogen som vakna, samme kan det vere!

 

eg tippa han guten din kjeme innen første veka etter termin, eg føle emg ganske sikker på at han venta til januar altså.

 

godt sagt - folk bryr seg enten for masse el for lite!

 

nyttårsafta: eg helde med deg: folk kan komme til dåkke, for eg skjønna godt at du ikkje har tenkt å reise nåkken plass då!! både fordi det e termin, og fordi du uansett e på slutten av svangerskapet og hakje behov for nåkken store utflukte både av den eine og den andre grunnen. og det skal ikkje bety at du skal sitte aleine, folk får jaggau ta litt hensyn. så det så!!!

 

kontroll?? ka meina du?? at du ikkje e heilt deg sjøl??? haaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaa!!! det skal bli så godt å lande litt ja!!! pina!

 

og fortsett med eder og galle, det e så herlig å få det ut, og det e så herlig at det ikkje berre e meg, og ikkje minst e det herlig med forståelse!!

 

ha ei herlig julafta! no skal eg drikke cola og ete snop og slange meg på sofaen - dusjen e begynt å rope på meg, men eg ekje kalr heilt endå!

 

klemmings

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler så eg grine*

 

innimellom sku ein u at vi va samme personen ja! både når det kjeme te svigermødre, mannfolk og hormonelle utbrudd!

 

idag har eg faktisk vært bli heile dagen, ingen spesielle utbrudd å spore;) dei fleste rundt emg har vel oppdaga at det gjeld å trø varsomt rundt meg ja!!!

og off...... dinna dusjen ja.......... hørde nåkke gaule i sta, men hvis eg ska dusje so må eg ta tå meg pysjen....og DET hadde nok vore for ille!!! e tross alt tre tima igjen te middag.............

 

ja eg fekk me meg at ho godaste askepott blei gidt! og pina, trukje du sonja fann mor si i år og??? så no gjenstår det berre å sjå om ...........hmmm...........ka søren går på tv no??? ekje heilt vant te å se på tv på julafta:)

 

mat ja.......... so langt har eg spist frokost kl 7.30, heilt aleine på datarommet uten å få på dataen(resten av huset sov og far i huset sov på stua) etter ei stund aleine i tussmørke gjekk eg å la meg igjen, og sto opp te frokost halv ti :) så har eg låge på sofaen og ette godteri, drokke vatn(!!!!!!) og smugspist pinnekjøt :D

og då ho svigermor utbraut at søren og, ho hadde laga for masse riskrem!! så trådde eg hjelpande te og åt litt så ho fekk resten opp i bollen! *snille meg*

no sitte eg her og lura på ka eg ska ete no........... blir vel noko slek branflakes, kan ikkje risikere dårleg mage før middag!!!

 

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaada! lett underholdning va det no i sted, då lille odamor fann ut at det va ein go plan å tømme resten av fløteboksen i det nyvaska håret på far sin:) *genialt* ho e og den festlige innehaveren av små gullkorn som: du bestefar, kan jeg får ta med den bittelille jenta di og bade??? (då sikta ho te mor si, yngstejenta i familien) og mommo, du er verden s BESTESTE mommo du! i går kveld pynta ho te og me magen min med silkebånd, mens dei andre pynta treet. *herlig lita tuppe ditta*

ho heite vel ikkje oda emilie niesa di og?

 

og godt vi e einege i henhold te barneoppdragelsen då:)

*nikker fornøyd* kankje slåss mot TO pedagoga! *pina*

 

jattaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! nei, det e godt å kjenne at eg e litt blidare idag, men den dag som handla omgava og mat e no overkommelig for ein gravid:) dessuten føler eg meg nikkje so stressa på at det blir nåkke fødsel i kveld, så då e jula redda ;)

 

nei, no e det ein viss fare før at eg ikkje får rukke innom dataen meir.... men aldri sei aldri!!!! kryssa fingra for ein fødefri julafta, med tonnevis me mat og kule gava!! *moohahahaaaaaaaaaaaaaa*

 

juleklem fra kveita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha! ga meg ikke på diskusjonen med svigermor og jammen fikk jeg ho ikkje til å bli enig :)

 

har hatt en grei jul, skulle ned igjen i kveld men det ble jo seff utsatt til i morgen. siden jeg ikke fødte på julafta og ødla alt er det ingen andre som ser noe grunn til å stresse. går ikke ut over dem at jeg kanskje blit kjørende ned igjen med rier i natt.

 

er litt sint, men mest lei meg, har lukka meg inne på rommet i tja..... faktisk nærmere tre timer nå. de tror jeg sover, eller regner med det, jeg får iallefall være i fred. er sliten av å være bekymret for om noe skjer(selv om jeg strengt tatt ikke tror det) og pisslei kommentarer om at må vi reise? må dere reise? er inger osm bestemmer det.... må jo ned pga inger da.... er inger som vil ned..... så trist at dere må ned da! men skjønner jo det....

 

er det ingen som kan forstå at jeg blir lei meg og at de legger ett fryktlig press på meg????

 

siiiiiiiiiiiiiiinna!!!!

*dagens hormonelle utblåsning*

 

 

men du da...? hvordan har din jul vært? over 24 timer siden du var på bim..... du har ikke vært sta og føda vel?????

 

i dag som det er min offisielle møkk lei av å være gravid dag!

*ler*

neida,. regner med at du slapper av og koser deg med jul og familie:)

 

håper dere har kost dere orntli da!!!

 

kos og klem fra surpadda på 14 år+ litt til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*stooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor trøsteklem*

å, får vondt av deg eg no veit du!! eg skjønna deg så godt! for sjølsagt e du bekymra for at ting skal skje, og SJØLSAGT e det heilt uinteressant å ha ein så lang biltur med rier!! eg trur berre at folk ikkje tenke over ka dei seie og korleis dei seie det, og ikkje minst - dei tenke ikkje på at nåkken kan blir lei seg...og de tenke jaffal ikkje på at vi blir ekstra lei oss no om dagen: punkt 1 e vi gravide i det heile tatt, og punkt 2 - det e rett rundt termin og vi blir faktisk ganske frynsete bare av det!! jaffal e det sånn her...eg håpa jaffal at du får forklart din bedre havldel korleis du oppleve det, sånn at han kan vere fin med deg jaffal - minn han på at du e slettes ikkje den vanlige inger, men faktisk DRONNING (el va det prinsesse??) inger! og dronninga skal man ikkje kimse av - dronninga skal behandlast med silkehanska til ei kvar tid! så det så! eg veit at det ikkje e lett, men prøv å DRIT i alt det som sikkert går i reprise i hodet ditt no om alt det de sie om inger ditt og inger datt. for når vi e der vi e no i svangerskapet skal alt følast så trygt og klart og tilrettelagt som mulig! det e jaggau nok av slitsomme tanka fra før. eg hugsa for ikkje lenge sia når vi fekk brav om skifting av vannrør i eliligheten (jada, skal ha folk jobbande her i fleire veke fra januar en gang, det ahr eg vel fortalt, og eg gleda meg stort) - eg måtte riktig nok kjefte og grine litt, men det måtte til for at min kjære skulel fatte og begripe at sjøl om infomøtet skulle vere 6 daga før termin så vakje det godt nok for meg for det kunne hende eg låg og fødte då, og eg ville vite ka som skal skje her når de begynne. dermed basta. og dermed ringte han motvillig og fikk de til å komme innom i leiligheten og se og forklare ka som skal skje. for eg trengte RO på det eg kunne. og eg kan røpe at det behovet blikkje mindre...

 

jau

 

joda, hadde en koselig julekveld med svigersfamilien. vi åpna pakka i fire tima uten å overdrive (7 voksne, en baby, og en ufødt baby) - helsiken altså. men men, vi fekk jo dei tinga vi ikkje hadde kjøpt sjøl foreløpig - folk har tatt heilt av på gavefronten. fekk vippestol, leiketeppe (sånnt eppe med ein salgs uro på/over) og sånn kjøkken stol som ein kan slå ned og så blir det liten stol med bord til om du forstår. ellers masse klede til ungen, som sannsynligvis ligge å lagra seg så lenge at ho veks ut av str 50 før ho e født. men men. i dag har vi gått tur heile gjengen - vi har gått ein jævla (jada, humørsprederen sjøl eg, syns det va sååå festlig) lang svingete oppoverbakke. til og med svigerfar va med - han tørte vel ikkje anna når ditta fjellet av ei hormonell svigerdatter på overtid va med til og med. eg hadde aldri gått der før, og eg kan love at eg hadde IKKJE vore med om eg visste kossen det va. den superspreke svigerinna mi som fødte i august sa at det va ein veldig lett tur...herregud....jada,e g har riktig nok gått litt tur siste ei-to vekene, men då har eg vore heime igjen ette maks ein time. og eg velge ruta med omhu. i dag gjekk vi nesten ein time oppover, før eg berre va nødt å kaste inn handkledet - eg skulle no ned att og for faen!! det ekje behagelig å gå oppover for magen e i veien, men det e søren sprette emg ikkje nåkke særlig å gå nedigjen eller. måtte ha meir pausa då enn opp - det va nåkken sinnsjuke kynnera ute å gikk. men gjorde dei nytte for seg??? nei da, her skal det rugast i ei god veke til tenke eg. når svigerinna mi spurte ome g va sliten og om det gikk bra (mens eg fremdeles beit tenna sammen og gikk oppover), så slapp eg å svare, for det gjorde svigermor. nei, ho ser no sprek ut ho, ho seie no vel ifrå vel. og vi e no nettopp begynt å gå (ein halvtime ekje nettopp for meg no i dissa dage kan eg røpe. ikkje at det e det til vanlig heller, for eg ekje sprekaste i klassen nei). så då kunne eg jo berre smile og nikke til det, sjøl om eg allerede hadde kjent at dette blir for masse. men men, nok om turen....etterpå va det heim til oss og ete lunsj (klokka fire, så dei burde vel strengt tatt fått middag, men det va no ein gang ikkje eg som ahdde tenkt at vi skulle bruke SÅ lang tid på turgreiene) - masse godt pålegg osom ho mor hadde hatt med siste gangen ho va her. når folk kom seg ut døra (då tenkte eg på deg som ikkje berre kan fare heime igjen) la vi oss på vker vår sofa med masse snop opg brus og såg flåklypa på dvd. så så¨nn va det.

 

no e vi på vei i seng, skal ut å ete frukost med gjengen i måra - svigers reise då, hvis eg ikkje e begynt å føde (og det ser det dårlig ut med), då vil dei vente til dei har sett ungen.

 

men du - skriv meir og skriv ut all galle og møkk!! det gjer så godt!

 

skrivast nok i måra - dinna ungen må sikkert tvingast ut, og eg bur jo i bergen, så dei sette meg nok igang i begynnelsen av mars el nåkke, då nærma det seg et år sia eg vart gravid så det kan jo vere passe tid å komme på.

 

*endå meri trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjalp godt med trøsteklemmer:)

 

blei en sær dag i går, trur sivgermor hørte at eg sa te ray at eg va lei meg og såra pga maset deira..... eller so sa ray det sjøl... eg tusla meg ut av rommet i åtte tia, og gjekk litt fram og tebake, for då hadde eg grene på meg en sinnsjuk hodepine som ikkje forsvann :)

 

*makan te hormonbombe*

 

min bedre halvddel skjønte at eg ville ner att og skulle liksom begynne å pakke i bilen og reise, sånn at eg kunne være ho som sutra seg te å reise, og han va den SNILLE som ga etter!!! kjøss meg!

så vi blei te idag, sjøl om eg ikkje viste meg omtrent :)

sto opp og reiste ca 11, med svigermor sittande meir el mindre taus..... ho ville vel ikkje protestere og torde vel IALLEFALL ikkje sei nåkke te meg:) ray ville gjerne være lenger enno, men eg va IKKJE åpen for å diskutere.... skjønna godt at han vil være lenger, og eg har godtatt at eg e heksa som tvinga han te å sitte aleine me meg heile romjula. trur dei fleste har glømt at søstra mi mista første jenta, så sjøl om eg ikkje e hysterisk, kjenne eg at det e deilig å være nære sjukehuset berre i tilfelle!

nei, nok sutring no;) no e eg heime og føle meg faktisk mykje bedre;)

vondta og ilta og all moroa e tilbake for fullt, men regna me at eg sitte no her te januar!!!

 

og raymond e fatisk veldig snill og behandla meg stort sett som ei prinsesse for tia:) han glømte seg berre og tenkte litttpå seg sjøl 5min av de siste ukene :)

 

så deilig å ha ei svigermor som veit kossen du har det og har grunnlag for å svare for deg då!!!! *ironisk no ja*

hadde blitt temmelig amper trur eg ja!!! prøvde dei seg på å trimme ungen ut av deg før dei reiste kanskje? makan! eg kjeme ikkje te å gå en meter te før dinna ungen e ute! pina ta! koslig med besøk, men pokker så deilig å berre ha oss sjøl ;) snop og tv ska heretter bli mitt liv!!! iallefall ut året;)

 

huff, hadde begynt å grine eg hvis vi skulle hatt slike arbeidera her ja!!! hadde faktisk ikkje tenkt så langt som deg må eg innrømme! hadde insistert på at de skulle kommet FØR jul! *ler*

 

jøsses, lillegutt synes visst at mandarinvann er digg!!! hikker som en liten .............hikker? etter at jeg har klemt i meg ett par mandariner :)

(har egentlig sitrusallergi, men den er borte nå når eg e gravid) spiser minst to kg for dagen trur eg ;)

 

nei, skomme seg raskt gjennom bim, e vel bare folk som har født tenke eg ;(

 

tuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for kos og støtte!!!

 

klem fra sutregeita;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så godt at du e komt heim!!! jammen bra for deg! og sjøl om det skulle ta si tid før gutten e ute, så e det jaffal godt å vere så nær sjukehuset som du kan og slikt. dessuten - folk må forstå at du vil det uansett - uavhengig av det med søstra di. eg hadde jaffal forventa forståelse uansett...men sjølsagt, når det som har skjedd har skjedd, så skal du jaffal ikkje måtte føle deg mindre trygg enn du må!! det må vere det verste som kan skje å miste babyen sin.

så kan no sivgermora sitte der og tenke seg litt om og syns ka ho vil - eg trur det e sopass lenge sia dissa svigermødrene va gravide at dei har glømt en del....

 

ellers snakka eg med mamma i dag - dei har vore på fast andre-juldags-åpent-hus-hos-naboen-opplegg. naboane e lærara begge to, ergo e dei fleste som e i det selskapet minst en lærer i kvert par...uansett - lei som eg e av mas og dårlige spøka om kor tid ungen kjem skulel eg gjerne ha vore der - eg kunne nemlig rulla og velta meg i medfølelse!!!! folk hadde sjølsagt spurt om eg hadde fått, og når mamma sa det va niende dagen på voertid va det ei som ikkje hadde fått sagt nok kor synd ho syns i meg - ho hadde visst gått nesten tre veke øve med begge sine unga, og hugsa SÅ godt kor lange dagane va...hahaha. det hadde vore nåke du! få høyre det, istaden for kor treg eg e, at eg må få fortgang, at eg kan berre gjere slik og sånn....som du skreiv - enkelte trur jo at vi har full styring på det her sjøl - up my ass!!!! jada jada...

 

no skal eg ete kveldsmat, så skal eg legge meg. kjenne eg syns det e kjipt at min bedre halvdel skal på jobb i mråa, har vore himla godt å vere ilag desse dagane. dagane blir ikkje kortare av å vere aleine akkurat! men men, eine onkelen min og familien (som bur her i byen) e heime og har fri, så kanskje eg ta ein tur dit, så går no litt av dagen der ;). må liksom ha ein plan for nåkke eg kan finne på, ellers blir eg heilt smårar.

 

stor klem til hi sida av landet - so snakkast vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen god morgen ;)

 

satt og surfa og lette igår, og har kommet frem til at jeg det må være mona thorstensen vi jakter på;) ikke at jeg vet hvem hun er da......... bor på ragnarrud fant jeg ut også.....

 

dagens plan er å trøkke ut denne ungen har vi funnet ut:) nå har magen vært hard som stein i over ett døgn uten pause, og er nå LEI! har sitti i badekaret en time og barbert leggene mine i blinde, noe som resulterte i en stk meget sår legg ;(

 

nå tørker jeg litt..........og venter på å gidde å kle på meg og ordne meg og sånn ;) ting tar tid!!! har mest lyst til å grave emg ner til nyåret, men må vel prøve å nyte at ray er hjemme og da;) baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaff!!

 

tiltaksløs, rastløs, sulten og ingen matlyst! herlig;)

 

og du ska på tur te onkelen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag ja!!!

 

mona thorstensen du...ikkje nåkken eg veit kem e jaffal. men men.

 

javel ja, du e også komt så langt at du drite i kass dato det e skjønna eg - velkommen i klubben. som eg har sagt før - for min egen del vil eg ha ungen ut no, men eg veit jo at for ungen sin del hadde det vært veldig fint å vente til mandag! men det e f*** meg fem daga til, og det e masse!!

 

og du, såre legga...kjære folk, du må få ray til å fikse leggane dine!! altså få han til å shave!! sist eg prøvde endte det som med deg, veitkje kor mange vinkla eg hadde prøvd før eg banna og steika nåkke så vanvittig at det va berre å gi seg...

 

eg har vore hos onkel og tante - dei laga til et lunsjbord som ikkje ligna nåke - eg e sjølsagt meir stinn enn nåken gang! men det skal vere sagt - å vere stinn i utgangspunktet e dårlige greie når det e jul...helsiken altså. men men, det e jo berre å gi seg god tid så sklir det ned og innimellom og sånn på et merkelig vis. uansett sitte eg her å e dritkvalm no, for eg åt sjølsagt alt for masse...

 

håpa dagen din har komt seg etterkvert!?!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mooooooooooooohahahahaaaaa!

joda, ray shava vanligvis både legga og lenger oppe han :) sånn dill gidde ikkje eg lenger ;) men fikk ett innfall av at eg skulle være normal og ha litt egenpleie i badekaret;) smøre meg inn med min nye eksklusive lotion med vartn fra baden baden og gode greie:)

 

men men;)

 

i går fikk eg forresten ray te å massere HEILE meg fra topp te tå med babyolje! han brukte sikkert en time minst og det va DØDSDIGG! så huden min e so go og mjuk no at eg har no aldri kjent på makan :)

 

ellers har vi vært i drammen heile dagen,ray har kjøpt alle fire harry potter filmane te meg(349 på elkjøp) sånn at eg ska ha nåkke å gjere på:)

på vei heim va vi innom videobutikken, 4 brukte filma te 200, så då kjøpte eg meg pina fire filam te! så no e eg redda i ett par daga:D

 

har prøvd meg på tacospising i dag, nåkke som har resultert i masse kynnera og ..forstoppelse!!! *herlig*

 

så no verke eg i heilt kroppen og kjenne at det e godt å være heime igjen, ska berre ligge heime og sjå film i måra:)

 

og endå en ting! trukje du vi felkk mld i ste om at ei av januarjentene før no????? pina! ho har riktignok termin 1.1.07 ;)

men det e snik det! (ray jobba me samboeren hennas)

 

skulle gjerne vore på det lunsjbordet! har bestemt meg for at heretter ska eg berre ligge strak på sofaen og ETE! så det så!

 

*ler*

 

og fem daga e veeeeeeeeeeeeeeeeldig lenge!!! eg har jo tre daga te termin og synes det e ett halvt liv te! *stønn*

 

nei, no klara eg rett og slett ikkje sitte meir ;)

inntar horisontalen!

 

kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no va det jaggu bra eg hørte nåkke, e jo nesten ti el tolv tima sia du ahdde vore aktiv her inne!! men du e sjølsagt tilgitt, og det e fint at du ahr ray ilag med deg!

 

høyres bra ut med shaving og massasje!! mene g skjønna jo at du hadde lyst å drive litt egenpleie - eg prøvde det som sagt, men helsiken heller. skulel smøre meg med body lotion også, det ekje verken gjort i ein fei el enkelt el nåkke - det går rett og slett ikkje!! men men - innen overskuelig framtid så klare vi det igjen - DIGG!!!!

 

og filma høres bra ut. vi ahr nettopp låge på sofaen og trykt snop i trynet mens vi har sett De utrolige. eg syns den va sånn passe, ikkje akkurat nåkke storfilm. men men, så gikk jo den tida, og det va jo 90% av poenget som du sikkert skjønna.

 

taco ca altså et mislykka prosjekt for deg også?!! einaste du har oppnådd e vondt ja...huff...eg trur dissa triksa e berre tull alt i hop eg for min del...ungen komme når den vil, og om vi har drukke bitter lemon, hoppa i høyet og/eller spist sterk mat dagen før el samme dag trur eg e heilt tilfeldig. såg oppskrifta på den fødepizzaen i dag - ka e det spesielle??? mulig eg e treg i oppfattelsen altså, men den ligna på den eg laga til vanlig, så då skulle dinna unge vore veldig for tidlig født. og e det kvitløken som skal gjere susen, så må det meir til enn som så. det har eg i det meste av det eg laga av middag. men men, kanksje om eg ete et par rå kvitløka for seg sjøl og svelge ned med bitter lemon?? kanskje ungen kjeme då?? i det misnte hadde eg vel fått mageknip og spydd litt...

 

du, dissa januarjentene må berre rulle inn - eg syns det e nesten forj***** om dei skal drive å føde før oss!!! men men, lite å gjør med igrunn....og for all del, eg unna ingen å gå rundt sånn som eg gjer no om dagen - sannsynligheten e stor for at eg har sagt det før, men dagane blir lenger for kver dag....så du har meir å glede deg til!!

 

men men, no skal eg snart legge meg (soving e jo digg, då går jo timane i det minste). hadde vore digg å sove til søndag kveld f.eks., men sannsynligheten e overhengande for at eg våkna i måra når det berre e torsdag....yeh yeh

 

kos deg med filmane dine!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...