*panama* med to søte små Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Hvor mange uker er dere på vei? Har dere fått beskjed om og holde dere unna noe spes? Jeg fikk høre at jeg burde holde meg unna katter,salat,jord og isbiter;o) Kan jeg spørre om hvor mye dere betalte for turen?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 ja,det er ei som skal..det vet jeg..så hold denne oppe du,så kommer hun nok..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Heisann! Skal ikke til Gran Canaria i januar, men til Tenerife i midten av januar Er 21 uker på veg nå. I tillegg til det du nevnte må du holde deg unna vannet i kranen. Det gjør man jo som oftes allikevel... Man må kun spise kjøtt som er godt gjennomstekt, ikke spise frukt som du ikke har skrellet selv og ellers ha en meget god håndhygiene. Utover det bør du ha støttestrømper når du skal fly drikke MYE vann og gå mange turer frem og tilbake i flyet. Det siste kommer sikkert av seg selv når trangen til å tisse ut alt vannet kommer..... Vi betalte 22000,- for 4 stk. Skal bo i leilighet. Gleder meg til å slappe av ved bassenget og bare kose meg! GOD TUR Anonym
keisersnittnr3 Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Hei hei. vi skal i slutten av januar, er vel 24 uker på vei da. vi skal ti amfi del mar, svigers har leilighet der som vi skal låne, så vi betalte bare for flyet ned:) Tror alt er nevnt om da du skal vera forsiktig med:)
Teltpluggen Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Isbiter?? Der nede da eller generelt?
*panama* med to søte små Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2006 Bare der nede tror jeg.. De fleste resturanter fryser isbiter av vannet fra kranen..Ikke helt bra det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå