Gå til innhold

Nå er hun helt apekatt;-) noen med erfaring-- spark...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg var på en undersøkelse var det helt rolig noen dager kunne så vidt kjenne noe, nå har jeg bikket 22 uker.. I går og i dag har hun vært for å si det mildt apekatt i magen, når jeg legger meg eller setter meg dunker det som bare det;-)... På natta å ,skulle tru hender og armer kommer ut av magen snart!! synes sef det er kos ,da vet jeg hun har det bra.. Men er det sånn ; kjempe roilge dager vs KJEMPE aktive dager. For når det er veldig rolig blir jeg med en gang bekymra;-/.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig! :) ikke vær bekymret om det blir veldig stille. De små tassene sover det meste av tiden, i laaang tid om gangen!! Nyt det heller og vær glad du kjenner liv. Det er mange som ikke kjenner som mye.

Skrevet

jenta mi er KJEMPE AKTIV hele tiden...... 24 timer i døgnet.... helt crazy =) litt slitsomt men veldig artig. begynt å lage sånne sel bevegelser (man kjenner hele kroppen, hun aker seg bortover liksom)

Skrevet

Ja er jo gla for at hun er aktiv:-).. haha aker hun seg så morro, det må kjennes annerledes ut;-).. Men nå når hun er veldig aktiv så blir det sånn med en gang det er rolig; hva er galt?!? men men man skal vell bekymre seg for noe hele tiden;-P..

Skrevet

nei det var en natt jenta mi sov hele natten, eg var drit beskymret og grein hele natten, vekket typen klokken fem om morgenen, og fortalte kor redd eg var..... da roet han meg ned, og sammen kjente vi på magen. 15 min. etterpå, sparket hun som bare det =) selvfølgelig blir vi beskymret, men eg tror vi får helt hetta av alle hormonene vi har i kroppen. =) føles av å til ut som om eg har en laks i magen. hehe. men det er bare kjempe artig at hun sparker så masse....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...