Gå til innhold

da har jeg vert på sykehuset pga svangerskapskløe

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå venter jeg bare på at legen IKKE skal ringe.

tatt blodprøver..får svar på noen av prøvene idag..

og den "viktigste" neste uke en gang.

den gallesyre prøva som de mener er mest avgjørende.

hadde time 12 idag de har ikke ringt ennå, så da ringer de sikkert ikke heller..

ikke det at jeg veit hva som skjer hvis dem ringer, men ringer dem er det mer alvorlig..

syntes ikke dette er no morsomt jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til den følelsen. Var og tok prøver på mandag jeg, og legen sa han fikk svarene til fredag..og at de ringte da om det var noe.

Så lenge vi ikke hører noe får man vel satse på at kløen skyldes noe annet, ikke svangerskapskløe.. Og jo mer jeg tenker på det...jo verre klør det! *;)

Skrevet

Fikk svar på gallesyreprøve i dag, etter nok en grusom natt med kløe.Lå faktisk å grein, så jæveli var det. Jordmora sa at smerte kan man tåle, men med kløe er det noe annet. Så sant så sant. Gallesyrenivået var for høyt,27, så nå har jeg fått ursofalk. Koster 510 kr. for 100 tabletter så ganske så dyrt, men hjelper de er det verdt det. Fosteret har det fremdeles bra i følge legen. Dratt hjem på juleferie nå. Sitter å holder på å klø meg ihjel. Står at det tar 1-2 uker til det begynner å virke, men kan også være at det ikke virker i det hele tatt. For min del håper jeg det virker snarest. Kommer ikke til å holde ut mange ukene hvis det ikke virker. Tok nye blodprøver i dag, skal tilbake på kontroll om 2 uker, men legen ville egentlig at jeg skulle til kontroll om en uke. Skal ringe et sykehus her hjemme og høre om jeg kan komme dit, for det er alt for langt å dra til det andre sykehuset. Uff, blir gal. Holde ut dette 8 uker til, aldri i livet. Nå håper jeg på inngangsetting i uke 37 som de sier jeg må forberede meg på. Men over 4 uker til. Gråter innvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...