Gå til innhold

Studenter.. jeg skriver innlegg her også, kansje noen vet:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg logget meg inn på dine sider på statens lånekasse, der står det at ubetalingen for januar er : 4 januar.. Kan jeg vente å få stipendpenger da, og er det det ekstra store beløpet det er snakk om? Og får jeg penger både den 4. og den 15(som er utbetalingsdatoen) Hvordan deles høst og vårstipend inn? Er det fra januar som er våren? Jeg innbilte meg at det var februar jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får 16000 utbetalt tidlig i januar, dermed får du ingenting 15 januar.

høst er august-desember, vår er januar til mai.

Blir vanlige utbetalinger de resterende mnd!

Skrevet

Oi så deilig da, det hadde jeg ikke forventet:) Fikk nemlig sms fra statens lånekasse i dag at penger kommer på konto etter 1-2 virkedager. Skjønner ikke hva jeg skal få da, for jeg fikk jo penger den 15. Kansje bare sms er forsinket? Jeg sendte inn ny søknad som gjør at jeg får større beløp på vårsemesteret enn høstsemesteret, men jeg får vel ikke noe ekstra denne mnd her da?

Skrevet

Du får penger den 4. januar dersom du har mottatt gjeldsbrevet og fått skrevet under på det.

Skrevet

kommer nok over nyttår med det andre som blir betalt ut :)

Skrevet

Jøss! Sjekka kontoen i dag, og jaggu hadde stipendpengene kommet=) Da blir det litt ekstra kos i jula da, 11500,- hjelper masse for meg:) Skjønner ikke så mye av opplegget men da har jeg fått pengene på forskudd da:) Og jeg er bare glad til. Men takk for hjelpa alle sammen=)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...