Gå til innhold

Var hos jm i dag og hodet er IKKE festet alikevel!! Legen tok feil....


*Lucia*

Anbefalte innlegg

bra................... der sank humøret kan du si!! Herregud...

 

Prata endel om overtidskontrollen. CTR, UL og evt. stripping.

 

Jm syns jeg skal BE om at de setter meg igang siden jeg er moden. Håper jeg har flaks........

 

Jeg tror jeg snart blir gal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såpass ja, det er jo skikkelig gøy når man får beskjed om at hodet er festet først og så er det ikke det likevel......

Tror jeg hadde bedt om igangsetting hvis jeg var deg ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fanken, det skader jo ikke å be da...

 

Synes de skal gjøre det jeg, så de slipper å ha flere der i romjula!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja be dem om å bli satt i gang!!

Off typisk hodet ikke var festet da. Men det trenger det jo ikke være for å gå i fødsel, men det er en trygghet å vite at det er det. Forstår deg godt.

 

Opp med haka, dette skal gå sååå bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper da det. Når var det du skulle inn på overtidskontroll? Stor sjanse for at det ordner seg hvis det er før helga....?

 

Jeg skal ikke på kontroll før romjula uansett, så meg gidder de sikkert ikke å sette igang før på nyåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg trodde også hodet var festet på min men da jeg var hos jormora på mandag var det nok ikke det alikevel.. men det lå visst bra langt nede.. så da sa jeg bare at jeg nok var slapp i bekkenet hi hi...

 

men hodet må ikke være festet kanskje???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, det var kjedelig å høre :(

Godt vi har så snill ei jm... Gjør som hun sier, og bind deg fast til døra på sykehuset hvis de nekter å sette deg i gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei... Så dumt da, at ikke hodet var festet.. Men det har lite å si.

 

Jeg håper du blir satt igang på fredag. Og så håper jeg at jeg og blir det. Det har ofte litt med om det er rolig på føden eller ikke, faktisk. Så vi får håpe at det ikke er så mange som har tenkt å føde på fredag...

 

Jeg tar og med bagen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satser vi på at det er rolig der Kaninmor! :-)

 

Og Rødhette; hvis du ser meg i vinduet fredag kveld så kan jeg bare si fra med en eneste gang at da er jeg nok IKKE særlig blid!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det trenger jo ikke å bety noe for fødselen at hodet ikke er festet. 1. gangen festet ikke hodet seg på vesla før det hele begynte - hun ble født 1 uke før termin.

 

Denne gangen hadde jeg heller ikke trodd at det skulle feste seg - siden jeg er 2.gangs. Men joda, hodet er festet det! og jeg har 11 dager til termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir satt igang da.. Hvis jordmor mener du skal be om det er det jo kanskje større sjans for at de går med på det? Får håpe det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skal IKKE se deg i vinduet fredag kveld... Du skal binde deg fast til døra på sykehuset hvis de nekter å sette deg i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, så kjedelig! Skulle jo tro at de ville ha fra seg de fleste fødsler før jul, så hadde jeg vært deg hadde jeg bedt om å bli satt i gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet....

- men føselen kan vel starte likevel, selv om hoet ikke er festet...? - et skjer i hvertfall me flergangsfødene..så da er det vel ikke noe krise?

 

Men skjønner godt at du er drittlei....håper virkelig du føder snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...