Gå til innhold

er man naken når man føder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er kanskje ett litt teit spørsmål, men jeg tenker at man dusjer jo, og er ofte i badekar under fødselen. er alle der inne mens du er naken da? bare lurer på om det føles normalt, gruer meg litt til det derre at alle skal se deg naken.... men det er vel kanskje normalt. hører egentlig til inne på andre trimester men tenkte kanskje noen her inne hadde ett svar. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begge gangene tidligere har jeg hatt på meg sånn sykehusskjorte og truse, helt til pressriene begynner, da tar de av trusen og rett før du føder åpner de opp skjorta så barnet kan bli lagt rett på magen og brystene dine, kjempefin opplevelse

Skrevet

Det pleier å være sliik som Madagaskar høygravid:-) sier, viss ikkeer det den fødene selv som ikke orker å ha noe på seg.

Skrevet

Jeg ble forferdelig varm under min forige fødsel, og klarte ikke å ha på meg noen klær. Tenkte ikke over det i det hele tatt. Kunne sikkert ha vandret rundt på føden naken uten at det hadde gjort meg noe:-)

Skrevet

jeg var naken - det fordi jeg lå i badekar - men, måtte løftes opp i all hast da han ikke ville ut

Skrevet

takk for svar, sikkert ett rart spørsmål, men satt her å tenkte sånn på det........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...