Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 noen andre enn meg som har stresset så mye at kiloene flagrer av? eg er 1.60 høy og ca45 kg. hva kan eg gjøre for å legge på meg litt? eg spiser og spiser men går ikke oppover, er så fortvilet når klærene blir for store!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Hehe, da er du som meg =) Jeg er 1.60, og veier 45 kg.. Har vært så mye stress og slit med skolen at jeg har glemt å ta vare på meg selv:-/ Vi får spise masse julemat og godis så vi blir "fete" =)
SK&Maylen Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Eller dere kan få 5 kg av meg, om dere deler de, så får dere 2,5 kvar, det er jo en begynnelse
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 hahaha.. ja vi burde kanskje ha fått noen kilo på oss. merker att alt blir tyngre jo mer eg går ned
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 skal vi sjå, har sikkert 20 kg til overs jeg,dere kan dele:P hehe.. Det går begge veier, dere sliter kanskje med å legge på dere, jeg sliter med å ta de av..hehe..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 Har helt normal vekt og legger ikke på meg unødige kilo.. Men jeg tar ekstremt fort av under stress.. Da mister jeg gjerne 5 kg, og ser dermed mager ut... :/ Viktig å alltid passe på seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå