*Angelface* Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Åh, er så glad..Alt ser bra ut der inne.. Lille sov så godt. 142 slag i min. http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/455062/offset/4
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Så fint at alt var i orden! Ikke godt å se så mye på bildet, men den er sikkert søt!
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Så du ikke mye på bildet?? det var jo kjempetydelig, til å være så tidlig!! kjempemorsomt:-)
*Angelface* Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2006 Jo, jeg så ganske masse.. Bel kjempeglad jeg..Synd min sambo var på havet idag:( Han ville såå se....
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Jo, for all del! Ser jo hode, mage, bein og alt, men jeg tenkte nå mest i forhold til om den var søt! Så jeg tok en rå-sjans og tipper det er et sjamtroll! (mest som en (feilslått ;-) ?) spøk!) Åh, gleder meg til det er min tur å se spiren!
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 Hvor langt på vei er du Angelica??
Kummin&Lillesel Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 Ååå, det var et ordentlig bra bilde. Nå gleder jeg meg til jeg skal på UL i slutten av januar!!
Love my kidz Skrevet 20. desember 2006 #8 Skrevet 20. desember 2006 Ååååå så artig å se!! Du er bare ei uke foran meg ca, så min er vel bare litt mindre. Blir helt mo i knærne jeg... smeeeelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå