Gå til innhold

Vært på UL..:) Se bilde:o)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at alt var i orden!

 

Ikke godt å se så mye på bildet, men den er sikkert søt! ;)

Skrevet

Så du ikke mye på bildet?? det var jo kjempetydelig, til å være så tidlig!! kjempemorsomt:-)

Skrevet

Jo, jeg så ganske masse..:) Bel kjempeglad jeg..Synd min sambo var på havet idag:( Han ville såå se....

Skrevet

Jo, for all del! Ser jo hode, mage, bein og alt, men jeg tenkte nå mest i forhold til om den var søt! Så jeg tok en rå-sjans og tipper det er et sjamtroll! (mest som en (feilslått ;-) ?) spøk!)

 

Åh, gleder meg til det er min tur å se spiren!

Skrevet

Hvor langt på vei er du Angelica??

Skrevet

Ååå, det var et ordentlig bra bilde. Nå gleder jeg meg til jeg skal på UL i slutten av januar!!

Skrevet

Ååååå så artig å se!! Du er bare ei uke foran meg ca, så min er vel bare litt mindre. Blir helt mo i knærne jeg... smeeeelt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...