Gå til innhold

Jaggu lurt å skru av lyden på mobilen sin..


hønepøne;-)

Anbefalte innlegg

hvis man skal få litt ro.

 

Herregud, i dag har jeg tatt igjen litt søvn etter en dårlig nattesøvn. Heldigvis skrudde jeg av lyden på telefonen min. Da jeg våkna, hadde jeg 4 ubesvarte anrop og fem meldinger. Og det er ikke akkurat den næreste familien som maser for å si det sånn!

 

Jeg driver og svarer på meldinger hele dagen.Det er koselig at folk bryr seg, men å sende flere om dagen, hver dag, er litt drøyt.

 

Jeg venter så forferdelig selv nå, og prøver å ta meg sammen.

 

Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Har enda noen dager til termin her, men har det ganske likt deg ja!

Full lete aksjon bla familien dersom de ringer akkurat når jeg er i dusjen ol.

 

Mange meldinger fra venner og bekjente ang, har du fått nå, noe på gang..............

 

Helt sant som du sier, at vi venter jo sånn selv. Blir frustrert av å bli påminnet det hele tiden ved tlf og meldinger.

Men det er jo godt å vite at de bryr seg da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma her. Folk blir overrasket av å se meg. Men herregud da menneske jeg har jo ikke termin før om over 1 uke prøver jeg å si!

Er ikke rart en blir lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja, Lillemor! Og når du sier at du har en uke til termin, er vel reaksjonen at du er stor, kanskje det er to inni der? Eller så er du liten. Alt annet enn normal iallefall:)

 

Hehehe....ja, kos at folk bryr seg. Men vi kan jo ikke holde konstant telefonvakt heller!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er godt man kan skru av lyden......

 

Hyggelig at folk tenker på en, og det er vel ingenting som opptar folk så mye som en fødsel.... men.....

 

Nå har t.o.m folk begynt å ringe mamma og pappa..... jaja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...