strikkballen Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Leste en tråd for lenge siden, tror det var Attpåklatten som anbefalte dette helsekostproduktet mot forkjølelser, halsplager og sånt. Prøvde det selv for en uke siden, merket halsbetennelse som var på vei. 6 tabletter om dagen en tre-fire dagers tid - og dermed var jeg helt kvitt det! Supert -anbefales alle! Attpåklatten - vet du hvor lenge man kan da disse tablettene hver gang? Kan man ta dem hele vinteren som forebyggende, eller bør man begrense det litt..?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Så flott da! Jeg har brukt disse i årevis med super effekt. Har bare brukt de akutt jeg, og da har jeg faktisk vært oppe i 10-12 om dagen, men så har grufset forsvunnet på et par dager også;-)) Du kan fint bruke de som forebyggende, bl annet pga olivenblad som er supert for et godt immunforsvar, men da i lavere dosering selvfølgelig, hør for sikkerhets skyld i en helsekostbutikk. Og produktet heter Samucus Force (sånn at man får rett produkt, da det finnes mye på markedet:-). Akkurat nå skulle jeg ønske de hjalp mot kvalme også.......går i bølger gjennom meg nå:-((
strikkballen Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2006 Uff, kvalme er noe herk! Jeg pleier å drikke Cola, riste ut kullsyren å drikke litt nå og da. Hjelper littegrann... Men egentlig må man vel desverre gjennom det, tar jo et par dager. Riktig god bedring - og så er du forhåpentligvis frisk til jul!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Takk for det! Er litt opp og ned av sengen.....drikker tam cola og synes synd på meg selv;-)) Kvalme er absolutt det ekleste jeg kan tenke meg.........er ikke så god på å få det opp heller, bare brekker meg.....urk...........tror kanskje jeg skal tusle inn i sengen igjen.....Eldstejenta sluttet tidlig idag og har heldigvis tatt på seg ansvaret som reservemamma til Hannah idag. Så de er på vei til byen og shopping og kafè de;-))) Fint at de kan kose seg litt sammen:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå