Gå til innhold

God jul til alle !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og DER dukket det opp en liten tidsluke, så jeg kan hive meg inn her litt igjen. Lenge siden sist, men alltid så hyggelig å komme hit! Siste dag på jobb før nesten to ukers juleferie - deilig! Førjulstemning er nesten det beste ved julen, synes jeg. Noe med forventninger om hygge, glede, presanger og fri. Og masse gode middager og sånt med venner/venninnegjengen/jobben. Så får det heller være at det plutsetlig er noe galt med badevekten min - merkelig nok viser den et par kilo mer enn før... Hm. Må være det at jeg plasserer den feil på gulvet.

Ha en flott dag og jul alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på denne, jeg, og ønsker alle sammen en fin førjulstid! Er bare inne som snarest jeg også. Er helt enig i at førjulsstemningen er det beste. Når julaften kommer, er plutselig alle juledagene (og hele ferien) over på et blunk.

Men du, Strikkballen. Kan jeg få låne badevekten din? Tror nemlig at den er helt i orden og at det er min det er noe galt med. Den viser seks kilo mer enn den skal.....

Skrevet

Ha en flott dag du og:-)

Håper dere trives i nytt hus og at dere får en super jul der:-)

Kos dere masse, det er gull verdt når man har litt ekstra fri og kan kose seg:-)

Klem fra

Skrevet

Ha en riktig God Jul du også....:-).

Har tenkt å kjøpe ny badevekt jeg!!..men det er spørs om det hjelper:-))

Skrevet

GOD JUL til deg også, Strikkballen, i det fine nye huset ditt :)

PS Har ikke badevekt i hus og ingen umiddelbare planer om å kjøpe det heller....

Skrevet

God jul til deg og!!! og alle andre her inne!!! Tror disse badevektene har fått et virus,min også er feil,helt feil!!!

Skrevet

Jeg er også innom en snartur. Har knapt rukket å puste siste uken med juleforberedelser, fødsel og det nye fantastiske barnebarnet i hus.

Vil også ØNSKE ALLE EN RIKTIG VELSIGNET OG KOSELIG JULEHØYTID.

Tro det eller ei så er min vekt er også, den viser stadig mer?

Skrevet

God jul!!!

Stor førjulsklem fra

Skrevet

tar en pust i bakken,og er inne for å roe ned,hehe

ønsker deg en riktig så god jul!! kos dere masse.gleder meg til dagen kommer,og jeg kan kun kose meg.er litt for mye stress her nå,hehe

å så regna julesneen bort=/

men den kommer sikkert julaften.

ha en flott dag du også. =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...