Gummelillan Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Eller var det bare alt mat og godtepraten vår i går som tok knekken på deg?? Vel, krysser fingrene for at du er like frisk, fin og får en strålende dag!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Akkurat oppe av sengen og prøver å spise rå gulrot, vet at det kan dempe kvalme........Men ja, like kvalm..........Hadde det ikke vært for at jeg faktisk ble sterilisert under ks så hadde jeg virkelig begynt å lure. Forbinder jo kvalme med 3 svangerskap som var delvis preget av det.......
♥Snulder Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Kvalme er noe dritt!! Absolutt det verste jeg kan ha ihvertfall! Krysser fingrene for at det sklir over fortest muligxxxxxxxx
Superlis Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Uff og uff kvalme er ekkelt..jaja sterilisert,vet hva jeg har sagt før:"under kan skje" men kvalme er jo ikke noe under..bare kjempe ekkelt!!! Håper du blir bedre utover dagen!!!!!!
strikkballen Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 Riktig god bedring! Og så blir du sikkert kvitt hva-det-nå-er til jul. Mye omgangssyke for tiden, men virker som det går over etter noen dager. Nå HAR jeg jo hørt om en som faktisk har blitt gravid ETTER sterlisering også, da:) Men sjansen for det er vel omtrent på minussiden.
ettbarnsmammaen Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 Huff å huff!!! Få det opp, og bli ferdig med det! Her har alle tre fått tømt seg skikkelig til jul. Rene renselsesprosessen. Pappa'n gikk ikke fri han heller. Han fikk det i helgen. God bedring!
Babyonboard ;-) Skrevet 20. desember 2006 #8 Skrevet 20. desember 2006 God bedringsKLEM til deg, Klatten :-)
Velve Skrevet 20. desember 2006 #9 Skrevet 20. desember 2006 Fyttikatta...nå er det min tur....god bedring til deg.
Urtete Skrevet 20. desember 2006 #10 Skrevet 20. desember 2006 Stakkar deg, Klatten! GOOOOD BEDRING!!!!! Trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå