Gummelillan Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Håper du får en kjempefin dag. Med bursdag i dag og julaften om kun få dager er vel sannynligheten for at du får det meste av ønskelisten forholdsvis stor...? Du har en veldig flink mamma som vi her inne har blitt glad i og er sikker på at hun vil ordne slik at du får en dritbra bursdag ;-) Bursdagsklem fra Gummis og de tre søte små, inkludert en 6 åring
Karomamma Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 GRATULERER med dagen til en dritflink skolegutt!!! Selv om jeg ikke har møtt akkurat deg, så kjenner jeg mammaen din litt og hun er dritsnill!! Håper du får en heidundrande bursdag med de voksne og den dritsøte lillesøstera di Klem fra Karosnuppa og
♥Snulder Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Henger meg på og sender masse gratulasjoner til den store gutten din!!!
Reveenka Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Hipp hipp hurra! Gratulerer fra oss også! Jeg pleier også å få også bursdagbarn på denne tiden av året - en sjuåring i går, og en fireåring i morgen c",)
Superlis Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Gratulerer til 6 årigen!!! Og gratulerer til alle i huset!! hadde bursdag her i huset til 15 åring i går:)
ettbarnsmammaen Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 Gratulerer begge to!!! Det går slag i slag hos dere på denne tiden, skjønner jeg! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. desember 2006 #8 Skrevet 20. desember 2006 Gratulerer så mye til store gutten:-))) Klem fra Hannah og meg
phantomet Skrevet 20. desember 2006 #9 Skrevet 20. desember 2006 Gratulerer så mye med 6-års dagen! Tenk så stor som du har blitt!!! Håper du får en suprefin bursdag, og siden en liten fugl har hvisket meg i øret hva som var inne i pakken....så vet jeg at du er en fornøyd gutt i full sving med juleavslutning! klem klem
Urtete Skrevet 20. desember 2006 #10 Skrevet 20. desember 2006 GRATULERER MED DAGEN, DRITGREIGUTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er helt sikker på at mamman din gjør alt hun kan for at du skal få en superduper bursdag! :-) Stor klem til dritgreimamman fra
dritgrei hei hei! Skrevet 20. desember 2006 #11 Skrevet 20. desember 2006 så skjønne dere er, vi har hatt en toppen dag, og han sover nå med smil om munnen og roser i kinnene... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå