Gå til innhold

skal fortelle det i julen!


Gjest

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å fortelle det julaften,familien hadde uansett blitt mistenksomme når jeg hadde sagt nei til alkohol hele tiden. Synes det er tidlig å fortelle det,er 4+6 i dag,vil være 5+3 på julaften,men jeg orker ikke det hemmelighetskremmeriet i hele jula. Noen flere som skal fortelle det i jula og som har termin rundt den 25 aug?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også planlagt å fortelle det til hele familien på julaften. Er ikke så veldig mye lenger kommet, men har termin den 15 august ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har regnet termin utifra unnfanngelse også(3 aktuelle datoer),termin 22,24 el 27 aug. Mest sannsynlig er de to første datoene.så i dag er jeg enten 5+2 eller 5+0,er det den siste datoen er jeg 4+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jer har termin den 11 august, og jeg har skrevet ett lite brev til babyens tanter og onkler og besteforeldre. Meningen er at de skal lese det på juleaften. Gleder meg sånn til å se reaksjonen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker, men regner med det blir vanskelig å være på fjellet med familien i 5 dager uten å drikke og uten at det blir misstenklig. Kjenner at kvalmen er litt på vei også, så kanskje litt vanskelig å sjule at man ikke er helt pigg. Har termin 19 aug. (5+5)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal fortelle det til familien når stesønnen min har bursdag i januar, så da er jeg 11+0, og da er det OK å si det. Tenkte han skulle få formidle nyheten:) Mamman og pappan min vet det, men svigers holder ikke tett, så da gidder jeg ikke å si noe før bygda kan informeres;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.føler meg litt dum som spør dere som skriver dere er 5+2 og 4+1 og sånn.hvordan regner dere d?jeg har gått 14dager over mens og har 5 uker syklus.hve er je da hvis jeg er gravid?har ikke testa meg ennå..mulig julegave på juleaften;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk i dag vite at jeg er gravid! :) Har PCO og skulle til legen for å sjekke om jeg hadde egg og om de vokste, legen og jeg ble litt overraska da vi så at jeg faktisk var gravid...!

Hun regnet ut en foreløbig termin til 21-22 august. Er 5+5 i dag.

Jeg har også tenkt å fortelle det til mine foreldre på julaften,og gleder meg enormt til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg tror vi blir å fortelle det til den nærmeste familien i jula.

Er i den 6 uka nå, så det er vel ikke så "farlig"....

Hvordan klarer dere å regne ut de nøyaktige dager?

Har en foreløpig termin den 25 august, vil det si at jeg er 5+2 i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg er 4+6 i dag, og tenkte jeg skulle fortelle det til den nærmeste familien i julen. Blir nok bare foreldre og søsken som får vite det i første omgang. Lykke til alle sammen, det kommer sikkert til å bli mange glade foreldre rundt omkring på julaften ;o)

Har forresten termin 26.august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også fortelle det julaften... Blir en ekstra julegave tenker jeg.. Jeg er også lei av å holde det hemmelig, masse press på jobben etter de fant ut at jeg har sluttet med å røyke.. Vi har kjøpt slike kopper som det står " verdens snilleste mormor" på og sånn i julegave til de 4 kommende besteforeldrene.. Blir gøy å se ansiktsuttrykkene deres.. De har ventet så på dette..

Har forresten termin 26 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 24. august, og kommer ikke til å fortelle det hjemme i jula. Hvis ikke jeg blir skikkelig dårlig, da, og ikke klarer å skjule det. Mamma har selvfølgelig en sjette sans, så jeg skal være god om hun ikke skjønner det. Men sist fortalte jeg det til hele fam. i uke 6, for jeg var så dårlig - og alle syntes det ble så leeenge å vente til Maja kom ;-)

 

Er litt deilig å ha en hemmelighet også, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7+3 idag, og skal fortelle det til svigerfamilien i jula.

Svigermor vet det, men hun holder tett. Resten får vite det på julaften, tror jeg.

Skal ihvertfall prøve å skjule det til det.

Min familie får også vite det på julaften.

Til ene broren min har jeg skrevet hilsen inni en julegave, samme til pappa. Andre broren min får en sms.

Skal self. ringe alle etterhvert også =)

 

Tror det blir en flott overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe oki da er je muligens 7+2 je da...for d er 7uker og to dager siden forrige mens...stemmer d? har ikke bestemt meg for om jeg skal fortelle d ennå hvis jeg er gravid...spent på testinga...mannen skal få den i julegave da hvis den er positiv(han driv å maser sånn på at jeg ska teste)men jeg skal vente til julaften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skrev ett kort (ligger i en konvolutt)som jeg skrev slik at babyen skrev det,tenkte egentlig å få til kopper med mormor,morfar osv på men hadde ikke ork til det,sliten etter jobben på onsdag å dra til byen å lete etter sånne kopper da! de til mine foreldre måtte jo også sendes så det måtte bli på onsdag skulle jeg rekke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+0. Fant det ut i dag!! :-D Tok testen sammen med mannen min, og har sagt det til bestevenninen min. Tror jeg venter litt til med familien. Krysser fingrene for at alt går bra -for oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...