Gå til innhold

Jaha da er kaninen død... så der lagomt til jul..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eldste datter ringte helt oppløst i tårer... Hennes kjære kanin siden 10 år (som i det siste har vært lit bortglemt)... har nå vandret til de sella jaktmarker....hun sovnet stille inn pga alderdom...

Tror hun både har dårlig samvittighet og savner det lille dyret.... Må innrømme at det er lit rart at hun ikke er der mer.... Det har vært mye gøy med henne.... samtidig som hun i de siste år... har vært lit bortglemt og mor har maset om å rengjøre bur.

Ja. ja..... Jeg innrømmer at det blir bittilitt deilig å ikke ha den i bilen med til sverige i julen... Men jeg savner den... innrømmer det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usjameg......trist og rart når de små firbente forsvinner....:-((

Skrevet

Stakkars kaninmammaen og kaninmormora!! Dere får ha begravelse og synge en fin sang for den :)

Skrevet

Auuda! Men tross alt en heldig kanin som ble så gammel!

Skrevet

Huff da! Alltid litt vemodig med sånt. Nå må jeg innrømme at jeg leste overskriften på innlegget ditt litt feil her.... trodde dere skulle ha kaninsteik til jul jeg....

Skrevet

Det er jo totalt upassende å le nå - men jeg bare måtte! Men det var Snulder sin skyld!!!!

Her i huset gruer vi oss til den dagen hamsteren blir borte - det blir tårer og tenners gnissel; eldstejenta har nemlig allerede begynt å planlegge begravelsen(dyret er bare ti måneder, men venninnens hamster døde i forrige måned - så derfor...)

Skrevet

He, he, he!!! Og det er ikke for å være slem med kaninen og datteren dins tap altså, men nå har Snulder virkelig fått oss på dårlige tanker her ;-)

Synd på kaninen og dere. Håper at det går over etter hvert. Kanskje dere kan få en ny...?

Skrevet

uff alltid trist dette her når dyrene våre dør,har mistet to katter,må nok innrømme at mor også tok det ganske så tungt!!!

Skrevet

He he... måtte le jeg også.....NEI... vi skal ikke ha en ny:-)))...Vi hadde en degus, men han har heldigvis flyttet til naboen:-)).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...