Gå til innhold

kibimor og englejenta


slummymummyanthekids

Anbefalte innlegg

Vi kjenner ikke hverandre du og jeg, men historien din har gjort uslettelig inntrykk på meg.

 

Vi hadde termin noen uker fra hverandre i fjor. Jeg kommer aldri til å glemme romjulsdagen jeg logget meg på 3.trimesterdebatten og fant historien om Johanna. Enhver gravid kvinnes verste mareritt var blitt din brutale virkelighet.

 

I det knappe året som har gått har jeg skjenket deg noen tanker i ny og ne, og følt med deg- i den grad jeg evner.

 

Nå som julen nærmer seg vil jeg ønske deg og dine alt godt, og styrke mot og håp for fremtiden.

 

Julekvelden tenner jeg et ekstra lys, det skal brenne for Johanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå triller tårene mine her.. Så utrolig rørende gjort av deg. Jeg sitter her ofte og gråter over at det virker som om hele verden har glemt den lille jule-jenta vår.. Hun som kom til oss, men likevel ikke. Og så ser jeg her at hun ikke er glemt..ikke en gang av mennesker som jeg ikke kjenner.. Jeg tror ikke du forstår hvor mye dette betyr for meg..

 

Det blir en tøff jul i år. Jeg og samboeren min skal feire her sammen. Hele leiligheten er fyllt av et tomrom som overvelder oss begge. Vi ser Johanna for oss, men rød julekjole, krabbende rundt, kanskje til og med på to ustøe bein. Med stor entusiasme for juletreet med alle lysene, og ikke minst innpakkningspapiret, som nok er det mest spennende med hele julen.. Det er så tomt her uten henne! Hun som ikke engang har vært her..

 

Savnet og sorger er enorm! Og jeg gråter enda hver eneste dag for lille-jenta vår. Av og til kan jeg enda ikke fatte at hun er borte for alltid, at vi ikke skal få ha henne her hos oss..

 

Jeg ønsker deg og dine en fredelig, god Jul, og et Godt Nyttår! tusen takk for omtanken din..

 

Klem

Takk for lyset du vil tenne for Johanna-vår. Det setter jeg også ufattelig stor pris på! På graven skal det brenne mange lys blant blomstene hennes..men det er så urettferdig at vi må tenne lys på graven og ikke på ettårs-kaken hennes.

 

Tusen takk for omtanken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...