Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei lita jente som bare sovner i mammas fang. enten ved brystet mens hun spiser, eller liggende på magen med hodet på brystkassen min. pappa duger ikke, det er bare hos meg hun sovner.

skjønner jo at dette er noe jeg må venne henne av med, men når? hun er bare 16 dager gammel enda, og vi koser oss veldig med dette nå, men etter hvert blir det sikkert upraktisk. burde jeg venne henne av med det nå, eller gjør det ikke noe om jeg venter litt? syns hun er så lita, og verden er sikkert litt skummel for en liten kropp enda..

og er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre avvenningen lettere? regner med det blir litt skriking, så tips mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tulla må føle seg trygg og vite hun får det hun ber før hun roer seg. Fikk noen tips som jeg fulgte for tulla her i huset. Vugget henne aldri i søvn, tok henne opp bare jeg hørte ett kny. Fikk mat og kos når hun ville. Helst før hun våknet helt. Har aldri samsovet.

Ikke vugg henne, vi kjøpte kurv ikke vugge.

Etter 2 måneder sov tulla hele natten.Det gjør hun enda. Legger seg 22 tiden står opp ved 9/10 tiden. Er nå 6 måneder og 2 uker gammel=0), tiden flyyyyyr.

Skrevet

hei, sånn var det med oss også, å som jeg savner den tiden nå!!!

Du må bare nyte det og kose deg med henne, du får ikke tilbake denne tiden. Jenta mi er fire mnd og vil slett ikke ligge inntil mammas brystkasse lengre.. Hun vil helst sitte eller stå o.l. ( i fanget ja)

Det kom helt av seg selv at hun ville sove i sin egen seng, vi prøvde jo å legge henne ned da også, men når hun ikke ville fikk hun lov å sove hos mamman.

Skrevet

Sier som de andre her at bare slapp av og kos deg! Men prøv gjerne en gang i blant og se om det går.

Jenta mi ha faktisk ikke lært det før hun ble rundt fem mnd, men det skylles at hun er ei skikkelig urokråke og at hun har hatt kolikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...