Mammaen til Tuva:) Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 jeg la på meg 30 kg under graviditeten, og har tatt av nesten 20 kg til nå. fødte for 4 måneder siden, men er nesten 1 år siden jeg og typen hadde sex!! når jeg var gravid så ville han ikke fordi han følte det ble så feil når jeg hadde babyen hans i magen, og nå tenner han rett og slett ikke på meg. han synes jeg er tjukk, eller han sier det ikke slik, men han klarer ikke å tenne på meg før jeg har tatt av en del kg til.. er så redd for at jeg ikke skal klare å gå ned raskt nok ned i vekt for han, og at jeg kommer til må miste han. noen andre som har opplevd at typen ikke vil ha sex? og har de vært utro til slutt? jeg vet at han elsker meg, men han har alltid hatt behov for å ha sex ofte, så er litt redd...
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Hvis det er noen trøst, er jeg i samme situasjon:-( Han ville ikke ha sex under svangerskapet, og vil fortsatt ikke, snart åtte mnd etter fødselen... Og det har ingenting med vekt å gjøre - har nemlig gått ned ca 4kg ekstra, og fått kjempepupper (75G), så det er nok noe annet som ligger bak:-( Kan ikke hjelpe deg, bare sympatisere.
mammaTiL4gutter Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 stakkars deg....eller egentlig er det jo typen di det er synd påda... kjæresten min elsker den kroppen jeg hater han...å får"full tenning" på gravid-mage...vi har masse deilig sex,og ønsker oss baby sammen...å jeg er sikker på at han blir minst like hensynsfull å go da også..)
mrs1984 Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 hei, har det også som deg... tar på selvtilliten dette...han vil ikke engang klemme og kysse på meg, føler han ikke er noe glad i meg lengre.. blir sutrete og alltid i forsvar mot han, ond sirkel dette, han vil ikke snakke om det så eg aner ikke ka som har skjedd, tidligere ville han snakk e om alle sånne ting....håper det ordner seg for oss alle
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Hei, Jeg er en mann. For oss er det motsatte problemet jeg tenner på dama mi både under graviditeten og etter fødselen, men hun vil ikke. Eller hun sier hun vil, men det gjør vondt. Men det er like frustrerende uansett. Kanskje 5 ganger i løpet av de siste 6-7 månedene vi har hatt sex og det har ikke vært noe bra sex. Jeg kan til en vis grad forstå at typen deres tenner mindre på dere hvis dere går kraftig opp i vekt. Men å tenne så lite på dere at han ikke vil ha sex med dere i det hele tatt synes jeg er rart. Det hadde ikke vært meg. Om dama mi hadde gått opp 20 kg så hadde jeg selvfølgelig syntes at det var negativt, men jeg hadde ikke klart å holdt meg unna henne i senga for det. Og at man veier litt mer i en periode for det man har vært gravid er jo helt naturlig.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #6 Skrevet 27. desember 2006 Nei vet du hva....ikke for å rakke ned på typen din....men dette var slett... Om han ikke liker korppen din...nå så er det vel ikke noe sjans for at han blir å like den om 10kg- heller.... Jeg forstår ikke dette jeg... greit det ikke er deilig med fett...men herregud! Elsker han deg og er glad i sex så vil han jo ha deg uansett! Må si at jeg synes det er en form for psykisk press dette at han ikke vil ha sex med deg før du er slank.... ville ikke godtatt det om jeg var deg... Det er jo helt forfæredelig jo....at den personen som elsker det kan få deg til å føle deg så lite attraktiv... bli lei meg for at han er slik mot deg... Jeg selv er 20 kg for mye.....men typen min elsker meg..å elsker å elske med meg. Vi har aldri hatt så bra sex som nå!! Prøv å fortell typen din at sex absolutt ikke har bare med kropp å gjøre...det er jo kjemi og vellvære for begge parter....jeg mener...selv om du går ned 10 kg så føles jo musen din akkurat lik ut... Håper det ordner seg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå