Gå til innhold

åsså jeg da :=)


xxxo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei og hopp:=)

 

ja tror jeanett har skremt opp ray litt :)

*ler*

 

joda, går vel egentlig bare bra:) er veldig sliten etter masse kynnere og stikninger og all den moroa som hører med, men det er vel kjent for deg dette?

 

begynner å bekymre meg for om jeg klarer å knipe igjen til over jul, men vi får se ;) han driver vel bare å terroriserer meg tenker jeg:)

er jo første gangen dette, så alt er jo nytt og må "kjennes" på :)

 

men hodet er iallefall godt festet, magen sunket og symfysen flata ut.... er vel det som fikk jeanett til å være overbevist om at det skjer hvert øyeblikk :)

 

du da? hvordan går det med deg? er din lille rakker begynt å bli klar til å komme ut?

 

klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var heldig jeg, var ikke plaga med no kynnere på forhånd. høres skikkelig slitsomt ut. :-/

 

skal jeg håpe og krysse fingrene for at han klarer å vente til over jul eller vil du bare bli ferdig nå?

 

har ingen tegn på at det nærmer seg helt enda. hodet er bed, men ikke festet. kjenner jo at det presser litt nedover her, men ellers ingen fødselstegn. heldigvis! ;) fikk litt sjokk når jeg så det sto 12 dager igjen i dag. hadde tenkt å ta det helt med ro rundt jul så jeg var sikker på å ikke fremskynde noe, men jeg får visst ikke tid til å slappe helt av. plutselig så var det bare dager igjen til jul og så mye igjen å gjøre.

 

håper på at han holder seg inne til etter terminen, men helst ikke for lenge over heller.. begynner jo å bli litt lei av plagene som følger med..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

 

her krysses det for at han blir der han er!!!!!!

 

ringte føden i dag tidlig, for begynner å bli rimelig sliten nå, og kynnerene er vonde*pysa meg* og ligner ikke noe på slik de har vært siden uke 15...

 

der sa de at det var ingenting å bekymre seg for,kunne evt komme inn og får noe å sove på så jeg ikke slet meg helt ut:) kunne få så lenge, var bare tegn på modning:)

 

jm så heller ikke noe i veien for å reise te uvdal te fredagen, så da forløper jula som planlagt:) 11 mil fra nærmeste sjukehus;)

 

ja tenk på det!! 12 dager igjen! jeg har 10.... LITT hetta må jeg innrømme at jeg har :) men kan holde ut til januar tenker jeg;)

 

krysser herverd fingre for oss begge!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe å sove på ja, det er ikke så dumt. husker jeg var temmelig sliten sist. ville bare få ut ungen så jeg kunne få sove, hehe.

 

oj, 11 mil unna. det hadde ikke jeg turt. du er tøff da! :)

 

har dere tenkt på navn eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøff..........dum...........sta............naiv........ er vel en blanding av alt tenker jeg;)

 

slokna akkurat på sofaen, og har hatt emg 20 minutters kvalitetssøvn:)

gjorde underverker!

viktig å ta vare på de små tingene!! *ler*

 

har skjønt at dette med søvn er den viktigste tingen i livet til en småbarnsmor! men men.. får prøve å nyte tia der jeg iallefall kan legge meg når ejg vil, om ikke sove:)

er glad ray skal ha to ukers perm iallefall, i tillegg til romjula; blir deilig:)

 

kay skal ha to uker og? eller tar han bare en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

smålurer er godt ja. :) skulle få vesla til å sove tidligere i dag, men hvem var det som sovnet først? joda,det var meg.. hehe..

 

han skal ha to han og. ikke aktuellt med bare en. ;) kunne ønske det var mer.

 

var det planlagt å få barn nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke sant?

 

jeg vil jo helst ha han hjemme mest mulig da:) så han har de to, og tre til sommeren og tre til jul neste år. jeg må få meg ny jobb i begynnelsen av des :) det blir moro!!! *ler*

 

hahahaha!! med termin 30 des skal jeg love at det ikke akkurat var planlagt nei;) vi har snakka om det og enige om at vi er klar for det da:)

vi har tross alt vært sammen i 9 år, og kjøpt hus og greier, så det er ikke det at han er helt uplanlagt heller..... bare ikke akkurat til dette tidspunktet :)

 

men han kunne ikke vært mer velkommen uansett :)

 

dere da? ville dere ha så tett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke planlagt nei. men ble nå ønsket alikevel da, etter et par dager når sjokket ga seg hvertfall.. hehe..

 

dere er jo skikkelig etablerte dere da. :)

må du få deg ny jobb?

 

a m vbv bhbn rt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si meg heeeeeeeeeelt enig me vesla ;)

 

ja her har alt skjedd på ett år!!! ray ble fast ansatt, vi kjøpte hus, jeg ble gravid, ferdig utdannet i januar og fikk meg ett års vikariat i bhg:) for ikke å glemme, jeg skal feire jul uten familien for første gang:(

 

så jobben min er ferdig 1 aug neste år, og perm ferdig i slutten av november er det vel:) men men., er vel jobb å få håper jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

ikke masse lysten på å sove nei?

 

er utdannet førskolelærer og jobber som ped leder i bhg:)

og skal etter planen oppover og feire med familien til ray ja ;) blir koslig det, selv om det ikke er slik jeg er vant til:)

 

dere da? skal dere feire hjemme eller?

 

har bestemt navn ja, men har ikke lyst til å legge det ut helt enda;)

venter til han kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde visst ikke helt lyst til det i kveld nei. hun har vært så grei å legge i det siste, men kanskje det hadde noe med at kay ikke var hjemme. vi pleier å legge henne sammen.

men hun sovna nå når jeg satt der litt og sang en sang til. :)

 

da bør det vel ikke være noe problem å få seg jobb. :)

 

gruer meg litt til vi skal feire med foreldra til kay, har aldri feiret jul uten mamma.. ;) men det blir vel neste jul. i år skal vi feire hjemme også kommer mamma hit på julaften.

 

åå, nå ble jeg nysgjerrig! ;) venter spent! hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*smiler* så koslig da! å alltid legge henne sammen! gleder meg sånn til lillegutt kommer og vi kan begynne på "orntli" ;)

 

håper ikke det blir no problem med jobb nei;) var på avslutning og julelunsj i bhg i dag, er heeeeeeelt utslitt enda!

 

nei, er første gang for meg og både gleder og gruer meg;) har med pinnekjøtt da, livredd for å gå glipp av maten min!!! *ler*

men NESTE år derimot! da skal jeg hjem att te ho mor ;)

 

koslig da! er det du som skal stå for all maten og?

da blir jeg mektig imponert kjenner jeg :)

 

ja det er bare å smøre seg med tålmodighet ;) er ikke så lenge igjen nå likevel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok ikke jeg som skal stå for maten nei. hehehe.. da hadde det blitt dårlig julemiddag. planen er å gjøre litt alle tre, både jeg, mamma og kay. han står for ribba da. :)

 

har dere vært sammen i 9 år altså? ble sammen når du var 14 da? oj! ;) bare vært sammen i 2 år vi.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp;) sammen sia jeg var liten fjortis:)

så begynner å bli ei tid!!!

 

jøss, så kay er en matlager og???? heldig der du! jeg skal lage pinnekjøtt hos svigers, ellers tror jeg nesten svigermor må stå for resten:) er liksom ikke i toppform kjenner jeg:)

 

siste dagene har jeg ik orka lage middag en gang..... håper det er bedre til i mårra iallefall! må få vaska over gulva, støvsuge sofaen, pakke, kjøpe og pynte juletre og gjøre alt klart i mårra......... reiser etter jobben te ray på fredag, så skal pakke i bilen i mårra kveld......... kjenner jeg gleder meg til å komme oppover en tur og slappe av ;) er nesten sånn at ejg gleder meg til jula er over, så jeg slipper å være redd for å føde oppi der;)

 

jatta jatta! nå sover sikkert du, jeg har vært og hatt min obligatoriske time i senga, der jeg ligger og vrir meg og er søvnløs.... så da blir det en halv time bim før jeg prøver på nytt!!!

 

tjohei!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du fikk sove til slutt?

 

synes det er bra gjordt å bli sammen når man er så ung og holde sammen. jeg har gjordt noen tabber fra jeg var 14 til jeg fant kay for å si det sånn... ;)

 

kay kan lage mat og ja, vel, ingen mesterkokk, men flink læll. :) han er flink til så mange ting han, flinkesen min. hihi..

 

uff, håper formen din er bedre og er bra i jula da! ikke no gøy å ikke ha no krefter, stakkars.

hvor lenge skal dere være der?

 

du må ikke stå på for hardt nå da. er lov at det ikke er strøkent til jul når man er høygravid! hvertfall når dere ikke skal være hjemme hele jula engang.

jeg er kjempeheldig jeg da, mamma kommer hit for å hjelpe meg med julevasken i morgen. jeg får nesten ikke lov til å gjøre noe, hun er nemlig redd det skal bli julaften barn. hehe..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, har ikke alltid vært en dans på roser, krangler så busta fyker innimellom;) men det går jo bra!

 

blei litt søvn etterhvert;) men er nå som det er med det:)

 

er heeeeeeeeeeeeelt utslitt nå, men snart ferdig! har fått handla inn til jul, pynta juletre, vaska og rydda og driver på å pakker i bilen;)

 

så i mårra tidlig skal jeg til legen, så reiser jeg til drammen og møter, ray leverer julegaver til søskna hans and then off we go:)

 

skal bare være der oppe til 1 juledag, blir bare ei helg... så har handla inn og ordna slik at jeg og ray skal være hjemme og kose oss tenkte vi:)

 

skal jeg være helt ærlig hadde det vært deilig å hatt ei hushjelp her ja:)

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.................. hvis ikke jeg får sove i natt! havner vel ratt i koma tenker jeg;)

 

snille mammaen din;) kjenner jeg savner min nå ja!

 

huff, ble sikkert veldig usammenhengende og våsete, kjenner jeg ikke henger helt med nei:;)

nei, kikke raskt gjennom bim, og så får jeg gjøre meg ferdig!!!

 

klem og kos fra stressa meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du har vært! :)

jeg har ikke gjordt så mye i dag, men trøtt og sliten det er jeg. skal bli godt å legge seg nå!

 

var bra dere ikke skulle være der så lenge da. altså, jeg ble litt bekymra på dine vegne skjønner du.. hihi.. ;) 11 mil fra sykehuset.

nei, det går nok bra.

 

ja mamman min er nesten for snill for sitt eget beste.

hvor er det du er fra? ikke fått med meg det helt jeg. og hvordan havnet dere begge her?

 

krysser fingrene for at du får sove godt i natt da!!

 

 

klem fra trøttesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deilig;) akkurat krøpet opp fra badekaret :)

 

får ta resten i mårra tidlig, er helt pumpa:)

 

er i fra Florø, 50 mil unna:)

ray va lærling i florø når jeg var 14, og så var det den klassiske historien med at min venninne var sammen med hans kompis(som forøvrig er svogern vår i dag)......... så da måtte det jo seff gå som det gikk;)

 

Så etter 6 år i florø bestemte vi oss for å flytte, pga min utdannelse, og valget ble drammen fordi søstra og broren hans bor her og fordi den andre søstra bodde da i hvittingfoss, og hadde akkurat fått baby;)

 

så slik er det!!

 

dere da? hvordan møttes dere?

 

*ler* du trenger ikke å bekymre deg, går så bra skal du se:) det sies at babyen kommer når mammaen er klar, så jeg prøver så godt jeg kan å ikke være klar! *ler*

men du skal bare se at han kommer i natt, nå som alt er i bilen og gode greier!!! hadde vært utgjort det!!

 

krysser fingrene for en fødselsfri jul for oss begge!!!

nå skal jeg prøve å få meg litt søvn ;)

 

juleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere får kose dere masse i jula da!! :)

når han bestemmer seg for å komme får ray sende en melding til kay! hvis han har nr hans da.. jeg er så nysgjerrigpetra, lyst å få med meg når det skjer! ;)

 

jeg krysser fingre og tær for oss!! :)

 

sove godt og god jul til dere begge to (tre)!!! :) :)

 

 

juleklem tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

 

skal jeg si til han :)

samme andre veien da!!!!

 

har forresten to "tystere" som skal holde løpende oppdateringer på des klubben når ting begynner å skje:)

 

og har med laptop oppover, kan ikke risikere å være uten nett!!!!

 

natti natt til dere tre og lillegutten i magen ;)

 

kose dere så masse dere og, men regner med at vi sikkert bimmes litt iallefall lørdan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, ble sent i kveld gitt! jeg som tenkte vi skulle tidlig i seng.. haha.. begynner å bli litt jul her da hvertfall, men det er langt fra strøkent her fortsatt. rot, rot og atter rot.. ;)

jaja, får vel ta en rask opprydding før pyntinga i morgen.

 

du ligger og sover søtt håper jeg..

og det håper jeg at jeg gjør snart og.

 

nattinatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...