Gå til innhold

i morgen bor det en seksåring her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det er seks år siden jeg ble mamma for første gang... Alt var så annerledes da enn nå... da var det bare meg, redd og trist og sliten og alene og slikt, som en kald mus på finnmarksvidda. Jeg koste meg veldig som mamman til gutten min i fire og et halvt år som eneste forsørger, men hverdagen var preget av litt trist, litt motløs, litt ensom og litt redd. Alltid blid med litt trist i smilet på en måte. Jeg følte meg som en sånn tegneseriefigur som ikke har det andre har, eller ikke får lov til det de andre får lov til, eller ei lita jente som ønsker seg julestjernen....

Også fikk jeg det, jeg fikk julestjernen, og jeg velger å tro at alt det gode jeg opplever nå skyldes det valget jeg tok for seks år siden, nemlig å si ja takk til den gaven som jeg fikk. En rar liten gave som hadde flatt ansikt og bananhode og kun hår rett over ørene, så skjønn og utrolig rar... ikke yndig, bare nydelig likevel...

hurra for lille gutten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra for han - og hurra for deg!!

Du er super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:o)

Skrevet

Hurra for han...:-).. Min lille desembergutt ble 15 år den 17 des :-))

Skrevet

Hurra for både gutten din og deg. Her sitter jeg og har store tårer trillende nedover kinnene - du beskriver tilværelsen så uendelig vakkert! Du er dritflink, Dritgrei!!!!!! Verdens beste mamma til en garantert fantastisk 6-åring. Ønsker dere en flott bursdag!

Bursdagsklem fra

Skrevet

Helledussen............nå fikk du meg jammen til å gråte litt:-))

Jeg gråter jo ofte jeg vet du, når jeg er glad, når jeg er trist, når jeg er redd sånn som du er noen ganger, når jeg er sint og når jeg er lykkelig.......Du skriver så ekte og åpent og det er så fint at du deler med oss......Tusen takk for det du flinke flinke mamman til lille "banan" som fyller år om 35 minutter:-)

Hipp hipp hurra for lille gutten og for fine mamman hans:-)))

Skrevet

:-)

Jeg blir glad av dere!

klem klem klem

Skrevet

Å, dette hadde jeg helt glemt å svare på!!!

Jeg ville også si at du "dritgrei hei hei" er så flink til å beskrive hvordan du har det inni deg, både gleder og sorger!!

Mange av oss er ikke gode til å og dele følelser og sinnsstemning (eller er det bare meg?). Det er så utrolig mye enklere å fleipe litt eller komme med en kvikk kommentar. Ja ja... i hvert fall så er det rett og slett FINT å lese det du skriver, du dritgreie!!!

Skrevet

:-)

bukke nikke neie snu oss omkring...

Skrevet

.....danse for deg med hopp og sprett og spring

ønske deg av hjerte alle gode ting og si meg så

hva vil du mere - Gratulere:-)))))))))))))))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...