Miss Lane Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Har dere hørt sånt TULLBALL!!! Jeg beklager å storme inn dørene på deres arena. Nei, ...egentlig beklager jeg det slett ikke. Nå er jeg LEI av å bli møtt med gammeldagse holdninger om at pappaer er sekundære i oppdragelsen av barna. Jeg er helgemamma - "selvvalgt" sådan, og det er fremdeles ikke hverdagsskost. Men hvorfor i heite palmeskogen er det slik at jeg skal bli mistenkt for å være "uskikket" som forelder FØR disse besserwisserene vet noe mer om saken????? Jeg blir rasende sinna! Jeg blir sint på alle pappaers vegne, og jeg blir sint på mine egne vegne. Kanskje er det viktig med mamma den første tiden, og så kan man diskutere hvor lenge den tiden er. Men ikke en kjeft skal komme å fortelle meg at pappa er mindre viktig i livet til et barn enn mamma. Vi lever da for svarte svingende i 2006!! La oss nå for alt i verden huske på at et hvert samlivsbrudd og alle barnefordelinger er unike og at man må gjøre avtaler ut i fra det. Man kan da ikke gjøre avtaler kun ut i fra generelle vendinger??!! (eller at "slik er det alltid blitt gjort") Det er vel mange menn opp igjennom årene som absolutt skulle hatt den daglige omsorgen fremfor moren - men som ikke fikk det. Jeg kan si mye om min ex, men det skal han ha; han er en strålende pappa, og sammen er vi veldig gode foreldre OGSÅ når vi bor hver for oss. SÅNN... nå var det ute... Jeg måtte bare få det ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå