Gå til innhold

Oppadgående form....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere flotte fine modne damer!

Etter mildt sagt noen fæle døgn med influensa, som toppet seg med århundrets omgangssyke er jeg nå tilbake i salen!!!! Jippi!!

Fremdeles snufsete, men det er peanuts sammeliknet med den siste runden.

Da jeg endelig kom meg noen lunde opp av sengen, phantom-mannen har holdt fortet oppe, junior og måka har også vært pjuske, så besluttet vi oss for å gjøre noen enkle ærender. Dro ut og kjøpte hyggelige småting som skal i pakker til de ansatte i barnehagen og inntok Plantasjen for den store juleplantehoppingen.

Vel hjemme igjen ordnet vi med julemiddag ala ferdigstekt ribbe, surkål, poteter og saus. Phantom-mannen unte seg en juleøl til og med. Nå er to små gutter vel i seng, og roen har senket seg over det som skulle ha vært et ferdig stelt julehus...

Morgendagen skal brukes til å pusle her hjemme, før jeg utpå kvelden skal lage Gummelillans fantastiske iskake som er bestilt som julaften dessert av samtlige medlemmer i familien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at formen er bedre! Hyggelig å se deg her inne igjen :-D

Skrevet

Så bra at dere er piggere phantomet!!

Da går det bare en vei og det er oppover og vips så er det jul:-)))

Skrevet

så godt å høre min venn.... nå ble jeg glad! kos deg med de siste forberedelsene......

"Så ble det jul alikevel....."

:-)

Skrevet

Så flott..Godt å høre...:-) Hadde barselgruppen på besøk i dag. En liten baby gutt fikk stigende feber mens dem var her... Moren sendte sms... 39.25 gr...:-(. Nå håper vi at vi i dette huset holder oss friske, så vi kan reise til mormor og morfar på torsdag... Mormor er mitt i en strålbehandling, så vi vill ikke komme dit å smitte henne.... Men somsagt blir vi syk så blir vi syk.... sån er det bare....Glemmer aldrig sist jeg hadde influensa... da fødte jeg Thyra....Uff hemska saker...:-)

Så godt å høre at dere alle er på bedringens vei... Kos dere så masse i jula... så sees vi på nyåret:-))

Skrevet

Godt å høre at du er på beina igjen. Har tenkt masse på deg! Jul blir det uansett om man har fått gjort det man skulle eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...