Gå til innhold

Brent meg jule- cd!!


Vifikkiaugust

Anbefalte innlegg

..med mangen fine sanger på! Gleder meg til å høre den på full guffe her i morgen mens jeg pynter til jul! Rart hva man får tid til når man går sånn og venter...

 

Flere som pynter til jul i god tid i år eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og lillemann (11 dager i dag) har lyttet til både Sissel Kyrkjebøs juleCD og Iver Kleives "Hyrdenes Tilbedelse" i dag, kjempekoselig !

Får sinnsyk julestemning av det, og dette er mine to julefavoritter.

Har enda bare litt kongerøkelse og julestjerna i vinduet og noen gamle glasskuler i lyskrona - men til fredag/lørdag skal det pyntes til jul, med juletre og julestrømper :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig............. :-) Har ikke så mye pynt heller da! Trodde jeg skulle ha fødet for lengst så jeg ville være ferdig pyntet..... :-)

 

Tok inn treet i stad så det er ikke pyntet enda, det gjør vi i morgen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongerøkelse ja.. den må jeg også finne fram.

 

Har ikke mye pynt vi heller,- første gang vi begge feirer jul borte fra foreldre. Men har da kjøpt litt disse ukene jeg har gått her og tråkka. Jeg hadde ikke tenkt å pynte så tidlig, men nå er det ingen vits å vente lenger. Koslig at deter ferdig pynta når vi er hjemme igjen fra sykehuset uansett når det måtte bli.

 

Typen kjøpte juletre i dag og skal pynte det først på lørdag. Resten av pyntinga tar jeg i morgen, må få i hus litt go'stemning nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...