mamma til en gutt Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Jeg er så usikker.. står uten jobb nå-. og må jo ha ny. men hva passer jeg til???
mamma til en gutt Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2006 dytte.. er så usikker på hva jeg vil..
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Hei:0) Ville bare gi deg et godt tips, sånn helt på siden av alle "evner" her:0) Går du inn på aetats sider, vil du finne en sånn personlighets-test av noe slag. Denne er nokså omfattende, og du må svare på mange spørsmål. Så dukker det opp tilslutt, da, hvilken yrkesretning du bør satse på Har prøvd den selv, artig!! Men kan jo også prøve å "se" deg ved siden av også!!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 ...men må da ha en fødselsdato!! Skulle jo også si at jeg trur adressa til aetat, rett og slett er aetat.no. Lykke til!
mamma til en gutt Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2006 Tusen takk for svar. skal prøve aetat min fødselsdato: 13.03.1982 se om du får frem noe da
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 Fant linken til deg: http://www.nav.no/VeiledningWeb/interessetest.do Hmm...kan jo likevel si hva jeg enser hos deg. Får ikke frem sånn klassiske ting som sykepleier eller lærer. Mener mer at du kanskje ville trives i et kreativt yrke, kanskje som dekoratør, innenfor interiør, eller ev blomsterforretning etc..
mamma til en gutt Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2006 Hehe, takk skal du ha det kan godt hende du har rett. jeg er utdannet omsorgsarbeider da. men vil prøve noe annet. har tenkt for meg kontormedarbeider. og har søkt på en stilling innen den. søkte nettopp. kan du se om jeg får jobben? sendte også mail til et annet sted som sa det var mulig de fikk noe ledig i januar..
mamma til en gutt Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 21. desember 2006 Har nå søkt på fire jobber. blir jeg innkalt til intervju? Håpe håpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå