Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Og jeg gleder meg som en unge!! Jul og nyttaar der borte blir nok litt spesielt..Kan knapt vente med aa reise bort... GOD JUL ALLE SAMMEN!!!
mois Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Hvor var dere? Vi skal dit i mars. Vi skal bo i Fort Lauderdale, men kommer nok til å reise litt rundt. Har med sønnen som da vil være 11 mnd. Noen anbefalinger?
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 4. januar 2007 #3 Skrevet 4. januar 2007 Jeg kan anbefale Naples på vestkysten av Florida! Vi var der november 2005 og det er helt fantastisk. Laange kritthvite strender. Og Captiva Island/Sanibel utenfor Fort Myers er kjempeidyllisk! Ellers var vi i Orlando vi da og koste oss i alle parkene )
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2007 Hei, kom tilbake idag...Var i Orlando..Hadde det kjempeflott, men det var litt slitsomt og vaeret var ikke det beste aa skryte av. Fornoyelses parker er jo et must, men det kan vaere litt slitsomt med baby..Mange folk og lange koer over alt... Men SeaWorld er koselig for liten og stor, med mindre karuseller og mer show og konserter og akvarier etc...Litt mer fascinerende for en liten som driver og oppdager verden kanskje? Vi fikk ikke tid til aa reise saa mye rundt da..Ble alle parkene, samt en del show og selvsagt shopping..Tips? jo ta med en koffert med god plass..Mye billige klaer om du drar til outletene..Leiebil er et must, for alt er saa stoooort! Og amerikanerne virker som om de er helt imot aa gaa (noe som forklarer hvorfor jeg aldri har sett saa mange enormt store mennesker foer! ) Ha masse dollar klare, og babyklaer osv er billig der borte.
bebisen Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Vi skal til Florida i mai. Har leid hus på Captiva Island og skal bo der i to uker. Gleder oss skikkelig. Første USA-tur for nurket som da er 15 mnd. Vi voksne har vært i Florida flere ganger før, men aldri på Captiva. Må bare få stille deg noen spørsmål :-) Er det så fint som det ser ut som? Hvordan er stranden, fin- eller grovkornet? Gode restauranter? Har du noen gode tips, slik generelt om området? Og ikke minst, har du gode råd til hvordan underholde en svært aktiv unge på lang flytur?? Flyr først til NY og så til Fort Myers.
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Hei Bebisen, Nå skal jeg fortelle min erfaring om Captiva. Vi hadde bodd en uke i Naples på et koselig hotell ved stranden. Det var helt fantastisk. Vi reiste til Fort Myers for å bo 3 netter og der fikk vi mildt sagt et litt stusselig hotell. Vi spurte angående strendene. De fortalte om stranda i Fort Myers som var lang med masse folk, strandbarer og restauranter og butikker. Hvis vi ønsket det mer stille og rolig anbefalte de Sanibel/Captiva Island. Vi dro først til den befolkede stranda. Der var ikke noe bra, også pga at det ikke var blitt helt fint der etter orkansesongen. Vi kjørte til Captiva i stedet og det var som å komme til paradis ) Der vi var var det ihvertfall vernet strand. Helt hvit fin sand og faktisk ikke en eneste bar eller restaurant på stranden, men en kioskbåt som kom inn til stranden og solgte brus, is og pølser + sikkert mer ... Vi koste oss der og kjørte dit hver dag! ) Det var Captiva som reddet vårt opphold i Fort Myers! Den byen var ikke helt til å skryte av, men det kan absolutt være at du opplever det annerledes! Hadde sikkert litt å gjøre med det hotellet vi bodde på. Vi spiste ikke på Captiva på kveldene ... så restauranter der har jeg ikke helt greie på! Vet ikke så masse annet enn stranda ) Angående flyturen så har jeg aldri reist med et barn før og skal også gjøre det for første gang på torsdag. 14 timer til Phuket! Er rett og slett KJEMPESPENT! ) men kan gi rapport når jeg kommer hjem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå