Gjest Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Mensen dukket opp idag, 3 dager over tiden, uten en eneste forvarsel. Plutselig hadde jeg blødd gjennom buksa. Kan hende det blir slutt mellom meg og sambo også. Så jeg kommer vel til å slutte å henge så mye inne her... Han er så egoistisk, og det begynner jeg å bli lei av. Var vel mange her inne som fikk med seg "hus-problemet" vårt - at sambo ikke vil flytte sammen med meg med det første. Vil heller bo i huset til mora si. Haha... Så da er det ikke vits å planlegge baby så mye lenger hvis forholdet skranter litt for tiden. Men vi får se hva vi bestemmer oss for. Takk for meg, og kos dere videre alle sammen. Dere har vært gode å ha! Lykke til med nye spirer, svangerskapet og fødsler. Så snakkes vi vel!
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Ja her var det jo mye støtte å få... hahaha ;-)
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Har jo svart deg inne på den andre tråden også, men kan godt legge igjen litt støtte her også LYKKE TIL LALLAWISH!!! Og ha en fortreffelig julefeiring!
Kobra Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Hei LallaWish... Kjedelig når slikt skjer i julen....vært gjennom det selv!!! Men kos deg masse i julen og bruk tid på deg selv! =) Gled deg til Julematen all det gode snopet.....gleder meg sånn til pinnekjøttet jeg!!! Lykke til videre! Klem klem
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 Åååh, pinnekjøtt ja. NAMNAM... gleder meg... Men har ikke noen julestemning... =) Lykke til til deg også... Klemmer
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 Så utrolig trist å høre! Vanskelig å planlegge baby hvis forholdet skranter og han vil bo hos moren sin. Hvis han vil ha baby burde han jo forstå at dere må finne dere et eget sted å bo. Håper det ordner seg for dere, og at du snart er tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå