Gå til innhold

eh...Magnus har gått opp 5210 g. siden fødsel!


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Veide han i dag, han er 4 mnd og en uke og vekten viste 8790! Han var 3580 da han ble født....Han er blitt 65 cm lang og oppe i str. 74 i klær...Håper det stabiliserer seg litt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en deilig go`klump :-)

Han ene tantebarnet mitt var 10 kg da han var 3 mnd! han var skikkelig rund kan du tro, hehe - men nå så snart han fikk føttene under seg, så ble han mer og mer normal i sizen, og er tynn nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min har gått opp 4160 g og har vokst 17 cm, da var han 16 uker og to dager.

fortsetter han sånn er han to meter pluss de 52 cm han var da han ble født, når han fyller 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er en skikkelig go'klump ja :)

 

10kg og 3 mnd...ja nei da skal ikke jeg klage over at han er tung å bære på nå!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja men da er vi to da:) Oskar gikk opp 5250 på akkurat like lang tid (4 mnd og 1 uke)

 

Han var endel mindre enn din ved fødsel da.) Men det finnes ingen godere da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med tremenningen til Mathias i julen, som er like gammel (født 2 uker før Mathias) og han var dobbelt så stor. Han var faktisk like stor som nevøen min som blir 2 i mars!!! Brukte str 80!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også var på 4 mnd kontroll i dag, og Karoline veide 7,7 kg og var 65 cm lang...Hun var 3505 g da hun ble født og 53 cm... Hun også spiser bra... Hun har til og med en valk på ankelen, mens jeg har ingen rumpe igjen... Tydelig hvor "rompa" mi har havnet!! Ha, ha....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...