snart 4 barns mamma75 Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 er vist her jeg skal være en stund fremover nå yuhu :)er 12+3 idag ,,, stemmer dette eller hur???
laffe*høygravid* Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Jeg trodde det var fra 13 + 0? Eller er det bare jeg som tuller????
laffe*høygravid* Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Det står "til og med uke 12" på første trimester... Ikke det at du ikke er velkommen her :-), men har skjønt at det er mye forvirring rundt dette....
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 2 tri begynner fra 12 + 1, man har da 12 uker BAK seg men er på sin første dag INN i uke 13 - man går altså i sin 13. uke. Litt som når man begynner på skolen. Barna begynner det året de fyller 6, altså det året de går i sitt 6. år. Mange har jo ikke fyllt 6 år, men siden de er på vei inn i dete året begynner de på skolen. Ser at det er litt forviring rundt dette, men er egentlig ikke så veldig komplisert. Du må gjerne komme inn her FIKKGUTT osv men du er ikke 12 + 3 i dag dersom det stemmer at du har termin 9. juli. Du er i så fall 11 + 3....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå