mamma1980 Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 hvilken gud er det snakk om liksom ??? doppler : å din gud er ? frigg : å din gud er ? tror ikke at noen guder er sterkere enn andre. *tenker* gud er gud. gud er vår skaper og jesus vår frelser.
VinterSol+2 Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 jeg pleier å si at "min overbevisning føles rett for meg. Jeg kan ikke si om din overbevisning er rett eller gal, men jeg vil gjerne snakke om det, for det er veldig interessant!" oioi, hørtes jeg pekefinger ut.. men det stemmer det.. Jeg er tilogmed villig til å la meg overbevise. Men foreløpig holder jeg i en retning;)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 Egenskaper: Klassifisering: Sympatomimetikum (alfa- og betastimulator). Virkningsmekanisme: Slimhinneavsvellende og bronkodilaterende. Pressoreffekt på hjertet. Svakere, men mer langvarig effekt enn adrenalin. Sentralstimulerende. Absorpsjon: God etter oral, i.m. og s.c. administrering. Halveringstid: 3-12 timer, vanligvis ca. 6 timer. Metabolisme: Delvis i lever. Utskillelse: I urinen, raskere ved surgjøring. Fra felleskatalogen.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2008 Haha, feil innlegg.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 I nasjonalsangen står det bl.a. "Takk den store gud". Hvis alle guder er av noksa gjevn størrelse burde det vel endres til "Takk din egen gud". For dem som har noen. "Landet ville han beskytte, Skjønt han/hun mørk så ut"
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Nå var det vel ikke guden som så mørk ut, heller selve situasjonen. Teksten er: "landet ville han beskytte, skjønt DET mørkt så ut"
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Om din gud er bedre enn min så kan jeg helt klart si at min er finere enn din i allefall
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Teksten ER at DET så mørkt ut, ja. Men det hindrer vel ikke meg i å tro at min gud er mørkere enn de fleste av datidens nordmenn?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 Det Finnes bare en Gud for alle og det er Allah!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå