Gå til innhold

Moderator.


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig! Jeg synes også at det er lite respsons fra moderator her inne. Går lang tid uten at de gjør noe, så er innlegget her dyttet bort og ingenting mer skjer.. For dårlig mener jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det jo ganske grov hetsing på nick å kopiere det og så si mange skikanøse ting, da.

 

Mye mer alvorlig enn å bruke et skjeldsord som svar på en helt konkret hendelse. Det er forskjell på skikane og selvforsvar!!!

 

I tilfelle jeg ikke forklarer meg klart nok, jeg synes nicktyver burde stenges ute!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletting og ignorering av uønskede innlegg er ofte den mest effektive strategi i forhold til brukere som ønsker å lage bråk. Ofte sender vi også mail til den som står bak et uønsket innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo tydelig at det ikke funker å bare slette innlegget, det er jo sånne dritt innlegg hver eneste dag. Å når noen beynner å stjele nick til og med, da burde det bli utestengelse med en gang, det tror jeg alle vi brukerene er enige om hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det som skjer nå når man stjeler nick er jo at dette vil vises på profilen til den som gjør det. Dersom de opprettet blogger da.

Det har faktisk blitt roligere her inne etter at vi begynte med blogger.

Ellers er det også slik at dersom man endrer nickene altfor mange ganger, dvs mer enn ca 20, så går cashen vår full her og da går det ikke å endre dem flere ganger på den eksisterende profilen. Det gir oss et bedre bilde av hvem det er som gjør dette også.

Men hvor ofte vi skal slette og hvem vi sender advarsler til vil det alltid være stor uenighet om, sånn er det bare. Men vi gjør det vi mener er bra.

Riktig lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...